< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » zouden jullie ook jaloers zijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
zouden jullie ook jaloers zijn
10/08/2008 @ 18:54
even anoniem

hey

ik ben zwanger en mijn schoonzus ook ze is 2 maanden eerder uitgerekend dan mij ..nu is het zo dat mijn man haar precies aanbidt ze kan niets verkeerd doen als ik eten heb gemaakt eet hij niet veel als zei hetzelfde heeft gemaakt zegt hij dat het lekkerder is .ik heb dikwijls vlees enzo ontdooit maar als zei zegt blijf eten dan zegt hij ja en moet ik alles weggoien waarvoor ik dan ruzie krijg . als dat van mij verder als we een spelletje spelen is hij tegen mij en suporter hij altijd voor haar van de 10 woorden dat hij zegt zijn er 5 met haar naam ik begin dit beu te worden en ik begin daardoor men schoonzus te haten erg he..vinden jullie dat ik overdreven reageer ??
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:12
Leen

Online Status
ik zou dat ook niet graag hebben hoor. Heb je er al over gesproken met uw man? Je kan ook het contact met haar wat vermijden of is dit moeilijk? Ik zou het er zeker niet bij laten hoor.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:40
Niem

Hoi...

Ik vind het inderdaad nogal overdreven... MAARRRRR ik zou exact hetzelfde denken!!!

Misschien inderdaad met je man over praten, het zal toch zeker niet zijn bedoeling zijn om jou te kwetsen, dus als je zegt dat hij dat wel doet dat hij het misschien ook ziet.

Succes ermee! (enne probeer jezelf niet al te veel op te vreten)
Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 11:33
barbara

Online Status
Zoooooo ik zou echt gek worden!
dat klinkt niet erg gezond, ik ben zelf ook erg goed bevriend met mijn broer maar zo erg haha dat is niet gezond meer!
gelukkig ken ik mijn vriend door mijn broer aangezien hun dus heele goede vrienden zijn,
dus hier is het geen enkel probleem alleen maar gezelliger dus met zijn 3 :)

maar ik zou er zeker met je man over praten hoor, dat je het niet tof vind dat hij jou steeds zwart maakt in het beizijn van haar! ik zou me daar zelf echt rot over voelen, misschien doet hij het niet expreS? die mannen die zijn soms niet helemaal slim in hun sociale omgang.
maar ik zou dus wel echt duidelijk vertellen dat jij het absoluut niet leuk meer vind zo, en spreek over het eten van te voren af wat jullie doen, dat doe ik ook altijd ,

als we met mijn broer een uitstapje maken, dan heb ik van te voren al besproken dat hij bijv misschien komt eten of wij daar, dat bespreken we thuis zodat niet 1 van ons andere verwachtingen heeft,
wel zo fijn toch, ook met andere mensen dan bel ik altijd eerst me vriend om gewoon even te bespreken wel zo sociaal toch aangezien je samen woont.

ik zou dus voortaan zeggen, ik ga nu het eten ontdooien dus we eten vandaag thuis, en als je dat niet wil, dan ontdooi ik het vlees niet.
Ja toch wees gewoon duidelijk, en als je geen zin hebt daar te eten moet je dat gewoon zeggen hoor!!
laat niet over je heen lopen aders wordt het straks alleen maar erger

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:54
kk

Online Status
is hij verliefd op zijn eigen zus misschien. Ja sorry, maar zo klinkt het wel een beetje he. Ik zou het toch ook niet graag hebben hoor, jij bent uiteindelijk ook zwanger en hoeft zo'n dingens niet mee te maken . Hij zou u moeten voorttrekken, niet?
Ik hoop dat je het hem duidelijk kunt maken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]