[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2008 @ 21:50 summerbreeze ![]() | ik wordt soms een beetje gek van. en vooral snachts. pffffff. negeer je hem gewoon dan of? |
| 12/08/2008 @ 20:56 summerbreeze ![]() | ja nou pffffff zit hij je zo aan te kijken , toe nou mama. doe ik ook. heb hij weer gewonnen. eigelijk fout. |
| 19/08/2008 @ 20:40 Elsje | Idd weer een fase die voorbij gaat. Wij negeren het zeker niet omdat hij volgens mij echt bang ons als ik of mijn man de kamer uitloopt. Wij vertellen hem ook gewoon dat we even weg gaan, waar we heeb gaan en wanneer we terug zijn. Na een poosje krijgen ze daar vanzelf weer vertrouwen in. Ze beseffen nu dat ze je toch wel nodig hebben (zo nu en dan, zeker om rozijntjes te pakken uit de kast ) Ik vertel hem dan ook dat ik het jammer vind dat papa weggaat maar dat papa bijv. met de broodmaaltijd weer thuis is. En dat we samen op papa gaan wachten.Maar idd, bij tijden is het echt irritant. |
[Reageer]

ons zoontje van 1 jaar

, toe nou mama. doe ik ook. heb hij weer gewonnen. eigelijk fout.
) Ik vertel hem dan ook dat ik het jammer vind dat papa weggaat maar dat papa bijv. met de broodmaaltijd weer thuis is. En dat we samen op papa gaan wachten.