< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » ons zoontje van 1 jaar

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
ons zoontje van 1 jaar
11/08/2008 @ 21:42
summerbreeze

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai.
wij hebben een zoontje van 1 jaar. hij wil constant aandacht van mij. iedere keer huilen. ik wordt soms er zo gek van. ik heb ook nog een zoontje van 3 en half. als ik weg loop na de wc of na de schuur. gaat de jonste alweer huilen.
en snachts slaapt hij ook niet door. is wel 3 keer op een nacht wakker, geef ik hem drinken is het goed,

weten jullie iets???

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:47
Marijke

Hier nog een 1-jarige die constant aandacht wil.
Iedere keer wenen als ik uit de kamer ga (ik kan nog niet rustig naar de WC), ik vermoed dat dit zo een periode is. Het zal wel weer beter gaan.
Vince slaapt nu wel door, dus dat is hier wel geen probleem.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:50
summerbreeze

ik wordt soms een beetje gek van. en vooral snachts. pffffff. negeer je hem gewoon dan of?

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 22:07
kimmie

hey hey

zeg zeggen weleens dat je negatief/vervelend gedrag/aandacht trekken moet negeren.
makkelijk gezegd dan gedaan...want ik zelf kan dit niet.

sterre loopt ook vaak zat waar ik heen ga maar ik vertel haar ook de hele tijd wat ik ga doen of aan het doen ben..dat gaat prima zo...

misschien is het geen aandacht trekken maar gewoon dat je kindje bang is dat je weg gaat zonder hem/haar.

echt een tip voor snachts heb ik niet...als het jouw lukt kan je proberen het gedrag snachts te negeren...het is wel zo dat als je er niet op reageerd ze zeggen dat je kindje vanzelf gaat denken het werkt niet..mama komt niet..ik ga maar weer slapen...maar het zal tijd en energie kosten en je moet er zelf wel achter staan...

zo wilde sterre al die tijd niet in haar bed in haar eigen kamer..
nu slaapt sterre alweer weken in haar bed in haar kamer puur omdat we nu eerst een hele tijd naast haar bedje zitten..zingen..over haar rug wrijven..kost veeel tijd..veel energie maar mijn doel is bereikt.

heel veel succes hoor

liefs kim

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 22:12
summerbreeze

dankje wel. voor snachts tja ik kan hem wel laten huilen maar, maar de oudste slaapt daar ook nog, we zijn met de zolder bezig tot slaapkamer maken, kan de oudste naar zolder.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 22:27
kimmie

hey summer

oke ja dan is het idd lastig als er nog zijn lieffie ligt te slapen in dezelde ruimte...

nou ik kan je alleen nog maar heel veel succes wensen en dat het allemaal snel beter word..

liefs

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 23:21
Marijke

Vince doet ook hysterisch als ik gewoon maar ff naar toilet ga, zelfs al zit papa in de living. Hij wil dan persé bij mama zijn.
Soms kan ik doodgewoon niet anders als hem ff negeren, hij wil tegenwoordig alleen maar gepakt worden (door mama), ik kan moeilijk heel de dag door met hem op mijn arm lopen.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 09:43
summerbreeze

ja dat klopt. mijm man is er ook wel. maar wil echt bij mama zijn. soms wil je hem achter de behang plakken. wordt je soms kierewiet van hahhahahaha. ik negeer hem ook maar soms lukt het niet pak je hem toch weer op

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:39
Marijke

Vince kan dan ook zo superzielig kijken...en dan breekt mijn hart en pak ik em weer. En hij heeft het al zoooo hard door eh.
Een slim ventje...hij is momenteel echt al aan het testen hoever hij kan gaan. Ik vrees dat ik een beetje op mijn tanden ga moeten bijten en hem toch een beetje moet laten wenen.
Maar soms is het toch ooo zooo moeilijk.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:56
summerbreeze

ja nou pffffff zit hij je zo aan te kijken, toe nou mama. doe ik ook. heb hij weer gewonnen. eigelijk fout.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 15:32
Hannie

Jayden heeft dat ook maandenlang gehad. De laatste tijd is het een stuk minder. Heb er niks aan gedaan behalve dat je af en toe wel even iets doet zonder hem. Dan gaat de deur gewoon dicht. Het is eigenlijk vanzelf minder geworden.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 23:19

Online Status Stuur bericht
Hier nog eentje die zo reageert als ik ook maar eventjes uit zijn zicht gaat. Soms moet hij het nog maar denken dat ik weg zal gaan en hij begint al te wenen.

De laatste dagen gaat het al veel beter. Ik speel eventjes met hem, zeg dan wat ik ga doen en ga weg. Meestal begint hij dan een paar minuutjes te wenen. Ik negeer hem en doe gewoon verder met mijn werk. Na enkele minuten gaat hij gewoon verder spelen. Als ik zie dat hij flink aan het spelen is, probeer ik hem positief aan te moedigen. Soms is het gewoon iets zeggen tegen hem, soms ga ik nog eens een korte tijd met hem spelen.
Ik heb het gevoel dat het werkt. Vroeger weende hij een half uur als het moest, nu nog maximum 5 minuten!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:58
maaike22

Hey meid
Nou ik had precies hetzelfde probleem wat het slapem betreft zeker, en ik ben toch echt overgestapt op het negeren, en dat helpt wonder boven wonder ze slaapt nu 12 uur aan een door.
Ze werd ong 4 keer per nacht wakker, ik ga wel even kijken als ze huild of er niks aan de hand is.
Maar als ik weet dat er niks is dan ga ik weer en laat ik haar gewoon even mekkeren.
Ze zit nu bij mij ook in de fase dat ze vermaakt wil worden en alle aandacht wil.
Ik heb nog een prul van bijna 5 maanden en die is gelukkig heel makkelijk.
Dat aandacht vragende gedrag is denk ik een fase en gaat dan ook snel weer over hoop ik.

groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:40
Elsje

Online Status
Idd weer een fase die voorbij gaat. Wij negeren het zeker niet omdat hij volgens mij echt bang ons als ik of mijn man de kamer uitloopt.
Wij vertellen hem ook gewoon dat we even weg gaan, waar we heeb gaan en wanneer we terug zijn.
Na een poosje krijgen ze daar vanzelf weer vertrouwen in. Ze beseffen nu dat ze je toch wel nodig hebben (zo nu en dan, zeker om rozijntjes te pakken uit de kast ) Ik vertel hem dan ook dat ik het jammer vind dat papa weggaat maar dat papa bijv. met de broodmaaltijd weer thuis is. En dat we samen op papa gaan wachten.

Maar idd, bij tijden is het echt irritant.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]