< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/08/2008 @ 13:49
kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo toekomstige moedertjes,

ik heb eens een vraagje. mijn ventje en ik zouden graag een 2de kindje willen,dus zijn we zo'n kleine 5 weken geleden gestopt met de pil.bij mijn vorige zwangerschap heeft het 3 maanden geduurd alvorens ik zwanger werd,dus gingen we er nu ook vanuit dat het wel enkele maanden zou duren voor er nieuw leven in mijn buikje groeit.ik had dus helemaal niet verwacht dat ik zo snel zou kunnen zwanger zijn,maar ik heb een heel sterk vermoeden dat ik het wel ben.ik heb normaal gezien (ook bij de vorige keer nadat ik gestopt was met de pil)een regelmatige cyclus.dat maakt het voor mij makkelijk om de eisprong te berekenen.de voorbije maand heb ik dan ook heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en deze was enkele dagen voor de verwachte datum.enkele dagen na mijn eisprong had ik bruinverlies.de 2de dag waren er zelfs een paar druppeltjes bloed bij.toen ik dat opzocht op internet wat dat zou kunnen betekenen,zou het blijkbaar kunnen gaan over innestellingsbloed of vroegere menstruatie.na een paar dagen van bruinverlies hield het echter op en kwamen mijn regels er niet door.ik heb dit bij m'n vorige zwangerschap niet gehad.wat ik toen wel had en deze keer ook is veel slijmverlies.gewoon helder,dus wijst niet op een infectie of zo.ook heb ik een lage bloeddruk(terwijl ik meestal iets te hoog zit)en ik eet veel.en dat terwijl ik niets bijkom(wat in mijn geval ook niet normaal is).integendeel,was vanmorgen zelfs een beetje afgevallen.ik ben momenteel ook 2dagen overtijd.ik had gisteren een testje gedaan,want kon mijn nieuwsgierigheid niet meer onder controle houden,maar helaas negatief.zou het kunnen dat ik wel zwanger ben zo kort nadat ik ben gestopt met de pil?en dat het dan nog te vroeg was om een testje te doen?

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:56
butterfly

Online Status
hoi kelly,
een paar weken terug was ik ook overtijd en uiteraard direct naar de winkel voor een test, volgens mij doen alle vrouwen dat hihi, helaas bleek de test negatief....dus ik wachten op mijn menstruatie maar die kwam ook niet..week later weer getest en ja hoor zwanger!!!volgens mij heb je dan nog weinig zwangerschapshormonen in je lichaam. Nog een keer testen dus ik hoop voor je dat je zwanger bent!!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 14:15
kelly

2de kindje
hoi butterfly,

dank je wel voor je antwoord.tja,wij vrouwen zullen weinig geduld hebben om een testje te doen,he.ik hoop ook dat de volgende test positief zal zijn.k'ben graag zwanger en zie enorm uit naar een broertje of zusje voor mijn zoontje.
ik wens jou in ieder geval een heel leuke zwangerschap toe.

groetjes kelly

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 22:35
Lievie1981

hoii,

dat ongeduldigheid dat ken ik vandaag getest maar Ik ben benieuwd of het over een weekje anders is... 15 juli was de 1e dag van mijn laatste toen ben ik ook gestopt met de pil, dus nog niet zolang... we shall see.

wat grappig kelly, we zitten gelijk met onze banner haha

[Laatst gewijzigd door Lievie1981 - 14/08/2008 @ 22:35] - Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 22:41
Nelke

Jouw verhaal komt mij bekend voor!
11 juli laatste keer gezien. Vorig weekend moest ik mijn regels krijgen, ik gebruikte dat weekend een tampon omdat ik ging zwemmen. Daar hing een beetje rozig slijm en druppeltje bloed aan, dus ik verwachte mij aan het hele rode leger. Maar nee hoor, 2 dagen later niks meer. Test gehaald (was volgens mijn telling 3 dagen overtijd) maar helaas negatief.
Gisteren opnieuw getest, en deze keer wel positief! Dus het kan inderdaad te vroeg zijn geweest.
Mijn symptomen... vooral vapeurs en redelijk moe. Verder niks.
Bij ons is het de 4e telg, vreemd genoeg voelde ik deze zwangerschap niet aankomen, de andere keren wist ik het voor dat ik ongesteld moest worden. Misschien krijgen we nu wel een (rest zijn jongens!)
Laat iets weten als je opnieuw getest hebt eh!
(als je bloed laat trekken bij de huisarts weet je het 100% zeker)
Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 22:48
Lievie1981

heej nelke, ten eerste gefeliciteerd! Een 4e opkomst, harstikke leuk! wie weet inderdaad nu wel een , kan je zeggen harstikke gezellig een dame in huis, heb er eentje van 2 rondlopen. Ik zal mijn ongeduld nog even ophouden en voor mezelf nog een weekje afwachten, wel moe en erg gevoelig ( huil wel erg snel ) maar ja kan ook komen doordat de er aan komt... ik laat het zeker weten!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:05

overtijd
hey lievie,

en zijn jouwal aangekomen?khoop voor jou van niet natuurlijk.bij mij is er ook nog niks op komst,dus nu reeds 4 dagen overtijd.heb vanmorgen nogmaals een testje gedaan,maar helaas terug negatief.k'word er van.

groetjes kelly
Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:38
Lievie1981

hej kelly, had je net al een pbtje gestuurd, dat hier de ook nog steeds niet is, en ook zaterdag een test...
Vraag me ook af, ben ik nu of is het nu ontpillen??
Nou meid, we moeten nog effe geduld hebben dnek ik voor we het weten....

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:12
kelly

niet zwanger
hey lievie,

heb vanmorgen getest en je mag 2 keer raden wat ik zag bij het afvegen.heb dus een langere cyclus gehad dan normaal.heb wel nog steeds symptomen,maar dat zal dan van het ontpillen zijn blijkbaar.spijtig,was wel wat teleurgesteld.ook al had ik er niet op durven hopen om zo snel zwanger te kunnen zijn.t'is wel een troost dat ik nu weet dat alles dan toch in orde is met mijn lichaam.het zou erger geweest zijn moest ik een keer overslaan ofzo,want dan wordt het wel heel moeilijk om de vruchtbare periode te kunnen berekenen,he.op naar de volgende ronde
hoe is't bij jou?hopelijk beter nieuws

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:44
kelly

even een nieuwe banner
nieuwe banner

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 22:29
Lievie1981

hoi kelly,

hier nog steeds geen tis een beetje dubbel want ja ben ik nu aan het ontpileln of zwanger?? zaterdag ga ik testen, mits er nog geen zijn. Kan me voorstellen dat je ook teleurgesteld bent maar inderdaad je hebt weer "zekerheid". Of ik echt zwangerschapsymptonen heb weet ik niet, kamp ook nog met een borstontsteking, wat ook veel energie kost, dus of ik daar nu zo moe van ben of van dat ik misschien wel zwanger ben? i do not know.
Nou meid voor jou, op naar de volgende ronde!

liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]