[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/08/2008 @ 13:56 butterfly | hoi kelly, een paar weken terug was ik ook overtijd en uiteraard direct naar de winkel voor een test, volgens mij doen alle vrouwen dat hihi, helaas bleek de test negatief....dus ik wachten op mijn menstruatie maar die kwam ook niet..week later weer getest en ja hoor zwanger!!!volgens mij heb je dan nog weinig zwangerschapshormonen in je lichaam. Nog een keer testen dus ik hoop voor je dat je zwanger bent!! |
| 14/08/2008 @ 22:41 Nelke | Jouw verhaal komt mij bekend voor! 11 juli laatste keer gezien. Vorig weekend moest ik mijn regels krijgen, ik gebruikte dat weekend een tampon omdat ik ging zwemmen. Daar hing een beetje rozig slijm en druppeltje bloed aan, dus ik verwachte mij aan het hele rode leger. Maar nee hoor, 2 dagen later niks meer. Test gehaald (was volgens mijn telling 3 dagen overtijd) maar helaas negatief.Gisteren opnieuw getest, en deze keer wel positief! Dus het kan inderdaad te vroeg zijn geweest. Mijn symptomen... vooral vapeurs en redelijk moe. Verder niks.Bij ons is het de 4e telg, vreemd genoeg voelde ik deze zwangerschap niet aankomen, de andere keren wist ik het voor dat ik ongesteld moest worden. Misschien krijgen we nu wel een (rest zijn jongens!)Laat iets weten als je opnieuw getest hebt eh! (als je bloed laat trekken bij de huisarts weet je het 100% zeker) |
| 16/08/2008 @ 21:05 | overtijd hey lievie, en zijn jouw al aangekomen?khoop voor jou van niet natuurlijk.bij mij is er ook nog niks op komst,dus nu reeds 4 dagen overtijd.heb vanmorgen nogmaals een testje gedaan,maar helaas terug negatief.k'word er van.groetjes kelly |
| 18/08/2008 @ 21:44 kelly ![]() | even een nieuwe banner nieuwe banner |
[Reageer]

zwanger?

vandaag getest maar
toen ben ik ook gestopt met de pil, dus nog niet zolang... we shall see.
en redelijk moe. Verder niks.
(rest zijn jongens!)
Een 4e opkomst, harstikke leuk!
wie weet inderdaad nu wel een 
van.
of is het nu ontpillen??
hebben dnek ik voor we het weten....
spijtig,was wel wat teleurgesteld.ook al had ik er niet op durven hopen om zo snel zwanger te kunnen zijn.t'is wel een troost dat ik nu weet dat alles dan toch in orde is met mijn lichaam.het zou erger geweest zijn moest ik een keer overslaan ofzo,want dan wordt het wel heel moeilijk om de vruchtbare periode te kunnen berekenen,he.op naar de volgende ronde