[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 07:44 jessica | Hallo, Ik vind Mauro een heel mooie naam maar gaat dit voor een blond kindje met blauwe ogen? het is een Italiaanse naam en klinkt ook een tikkeltje exotisch...vroeg me af wat jullie denken hierover. Bedankt voor jullie reacties. Grts, Jess |
16/08/2008 @ 10:21 ![]() | men neefje noemt ook zo, blond manneke met blauwe ogen! ![]() groetjes melis |
16/08/2008 @ 10:23 ![]() | Ik zou ook niet de link leggen hoor, ik zou er zeker voor gaan als jullie de naam graag horen, blond, rood of zwart, wat maakt het uit. Het is zeker een héél mooie naam! groetjes |
| 16/08/2008 @ 11:15 RH ![]() | Ik leg ook niet de link tussen Mauro en donker haar hoor. Als je het een mooie naam vindt, gewoon lekker doen! |
| 16/08/2008 @ 14:13 mimi1701ap16 ![]() | hai, Mauro is een mooie naam dat past bij alles vind ik! ![]() ![]() |
16/08/2008 @ 15:51 ![]() | Fabio is ook een zuiderse naam, en ons ventje heeft ook blond haar. Mauro hoeft dus niet perse een kindje met donkere haartjes te zijn ![]() |
| 16/08/2008 @ 17:52 soke | hoe kan je nu al weten dat je zoontje blond gaat zijn en blauwe ogen gaat hebben???!!! ![]() |
| 16/08/2008 @ 21:39 jessica | hey soke.... wel de kans is heel groot aangezien we alletwee wit zijn met blauwe ogen...heel onze familie trouwens ;-) maar idd ik hou het bij Mauro, we vinden de naam super ...wou gewoon even wat reacties! |
[Reageer]

Mauro voor een blond manneke?