[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 09:10 coraal | ZEG NOOIT NOOIT.................................................... He Wen, dit is ook onze laatste voor zover we dat nu beslissen,wij hebben nu 3 zoons de oudste is al 11 de de middelste word met 3 weken 10 en de jongste word zaterdag 6. na de jongste vonden wij het ook goed en hadden het idee dat we er klaar mee waren,maar na een paar jaar begon het weer te knagen en dat werd steeds erger , en samen hebben we er veel over gepraat en ook vaak weer gezegd ach nee het is goed zo ,anders moet je een grotere auto het kost weer handen vol met geld en sinds alle kids op school zitten ben ik weer meer gaan werken... dus het was goed....toch ha ha...niet dus..heb 2 weken voor mijn 18e mijn 1e gekregen ,dus ben nu nog maar 29 is dus ook wel logisch dat het knaagt mijn vriendinnen beginnen nu en zusjes enz. voor dat we weer de knoop hadden doorgehakt was ik er dag en nacht mee bezig ,en mijn man vond het prima wat mijn keuze was,mijn motto werd...ALS JE HET NIET DOET KRIJG JE SPIJT EN ALS JE ER WEL VOOR GA KRIJG JE NOOIT SPIJT... ook al zou je een keer een maandje krap komen te zitten en dat stuk wat we graag bij ons huis aan willen laten zetten,nou dan wachten we daar toch een paar jaar mee,het is een ieder zijn eigen keuze en ik ben zo blij dat wij die knoop hebben doorgehakt, ik kan niet wachten tot de kleine er is, MAAR er is een MAAR ik denk toch echt dat dit de laatste is. wat een verhaal liefs Coraal |
| 18/08/2008 @ 10:00 coraal | Dus jullie waren ook lekker jong begonnen, wel ideaal als je het zeker weet en je man laat zich strerilliseren, ik denk niet dat die van mij dat laat doen,we hebben het er wel eens over gehad maar lijkt hem maar niks. zelf was ik jaren aan de pil en ging prima eigenlijk nooit echt vergeten of het werd een paar uurtjes later maar werd begon de laatste paar jaartjes te knooien werd iedere keer minder ongesteld op het laatst nog maar 2 dagen en kon het af met inlegkruisjes de dokter zei dat sommigen amper of nooit ongi werden met de pil, maar ik voelde mij er niet goed bij ik zag gewoon verandering en kreeg steeds meer hoofdpijn en zweetaanvallen dus ben ik al een half jaar voor dat we besloten er weer voor te gaan al gestopt met de pil, hoe dat straks moet weet ik nog niet maar ga niet voor altijd met condooms knooien,misschien dat ik nog weer de pil ga proberen of een andere soort,maar goed bleek ondanks dat ik bijna niet ongi werd toch nog top vruchtbaar was want werd direkt weer zwanger(was toch een beetje angstig)je weet maar nooit,normaal werd ik altijd in ronde 1 zwanger en dat was nu niet anders ha ha liefs Coraal |
| 18/08/2008 @ 10:58 coraal | belle, ik ben ook de 1e 3 maand altijd heel ziek ik was 13 kilo afgevallen en 2 keer voor een week opgenomen geweest en infuus voor uitdrogen enz. maar dan was het normaal ook goed(normaal=mijn 3 zoons) maar nu heb ik na die 3 maand al veel last van allerlei kwaaltjes veel zuurbranden, bandenpijn, harden buiken(vorige week al een nachtje ziekenhuis c.t.g)enz,enz na 4 is het voor mij gedaan of er moet onverwachts toch iets aandienen want weghalen is voor ons geen optie,dan is het altijd welkom. coraal |
[Reageer]

laatste keer?!

gehad door 2maanden bv te geven, nu hoop ik voor de laatste keer wat langer te gaan geven.