< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Baby met Jetlag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Baby met Jetlag
20/08/2008 @ 20:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!!

Wij zijn onlangs 2wkn naar Mexico geweest. Het tijdsverschil is daar 7 uur.(het is daar vroeger).
Nu hebben wij daar geen last gehad met Rowan.
Maar nu zijn we sinds zondag thuis en het is drama met slapen 's avonds.. tot 00.00 zijn we bezig met hem..

Heeft iemand aub tips? ideeen?

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 00:21
Moi

hey

ik zou denken dat zijn ritme aangepast was, dus misschien terug doen wat je vroeger deed als ritueel voor het slapengaan en het tijdstip om de dag vervroegen met 5 à 10minuutjes?

Vroeger sliep ons dochtertje ook pas tegen 24u en dat heb ik telkens vervroegd en nu slaapt ze vanaf 21.30... Misschien kan dat helpen?

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:04
greet

Online Status Stuur bericht
als je weet dat kindjes al last kunnen hebben van het zomer-en winteruur hier , is het heel logisch dat hij ook nu last heeft.
wij zijn 2 jaar geleden naar mexico geweest en terug thuis hebben we er ook een paar dagen last van gehad , jullie niet ?
het lijkt me niet meer dan normaal dat je zoontje hier last van heeft hoor.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:03
kersje

Hoi,

als je naar het Amerikaanse continent gaat, is het altijd veel lastiger als je terug komt. Jetlag is niets als je naar daar gaat, wel als je terugkomt. Dus lijkt het me idd logisch dat jullie zoontje hier last van heeft. Geduld, en hem de tijd geven aan te passen. Het is ook een verre reis he, voor zo'n kleintje. Wij wonen in Engeland (is helemaal zo ver niet) en wij merken ook telkens aan ons zoontje dat de reis en het uurverschil hem parten spelen.

Groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]