[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 23:23 Prinsesje | @ Fluwa, bij ons in de kliniek zijn ze tegen inleiden. Tenzij er echt medische problemen zijn. @ Fropsel, ga ook proberen zo lang mogelijk thuis, in vertrouwde omgeving te blijven. In zh kan je tot 8, sommige gevallen, 9 cm nog een prik vragen. Vind ik heel positief, want wil eerst zo proberen, vooral omdat ook mijn ventje tegen het prikje is. Een vriendin van hem is zo verlamd geraakt, daarmee. @ Iniminimama, heb ook al last gehad vroeger van spasmen in darmen. Pijnlijk he? Kon je jouw bevalling daarmee vergelijken? @ Laura, hopelijk kan ik ook zonder, zou willen proberen. Hopelijk is beebje niet meer in stuitligging maandag bij bezoek aan gyn en kunnen we dus zo proberen... @ iedereen, ik wil zonder prik en zeker zonder inleiding proberen!! Maar geen slecht woord voor de mama's die het ene of het andere of een combinatie van beide verkiezen hoor!! @ Fluwa, zoals ik juist zei he ga zeker zonder inleiden, te meer omdat ons zh en onze gyn er niet zo voor zijn. Ga zonder prik proberen omdat wij een vriendin hebben die er niet zo goede ervaringen mee heeft gehad. Ga jij nu prik nemen en inleiden? Heb je veel klachten voor de rest? Rust in ieder geval maar goed he? Hèhè, idd gaat snel nu!! |
| 01/10/2008 @ 10:48 marieke ![]() | @paty, 35 weken en 2600 gram is zeker goed denk ik. Bij ons zal het geboortegewicht maar net dat zijn. Bij zwangerschap van 40 weken he?? |
| 01/10/2008 @ 19:27 Prinsesje | @ Saar, daar zijn we ook voor he? Iedereen helpen!! ![]() |
[Reageer]

Pijnbestrijding tijdens bevalling

).