< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » HELP! veelvuldig wakker 's nachts

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
HELP! veelvuldig wakker 's nachts
22/08/2008 @ 09:35
Tiny

HELP! veelvuldig wakker 's nachts
Hallo,

Wij hopen dat iemand ons kan helpen!

Sinds een paar weken wordt onze dochter van nu net 3 maand 's nachts veelvuldig wakker, soms elk kwartier vanaf 4u. We geven haar dan haar tutje terug en dan slaapt ze direkt verder, tot ze haar tutje terug kwijt is ...

Voorheen sliep ze soms 7u aan een stuk en nu is dat voorbij.
Herkent iemand dit of weet iemand wat zou kunnen helpen?

Dankjewel voor jullie reakties!

xxx Tiny
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 11:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ik weet nog dat onze robbe dit ook had aan 3 maand, dit kwam doordat hij een groeispurt had en hij snachts weer honger had. zodra wakker was troostte we hem met tut en sliep weer in maar als die weer wakker werd gaf ik hem een flesje van 120 cc en hij sliep weer door tot smorgens dit heeft zo een week geduurd en hij sliep weer door zonder nachtvoeding.
het kan dus goed zijn dat je kleine meid in een groeispurt zit en honger heeft snachts, probeer ze volgende nacht gewoon eens een flesje te geven en zie of dat het probleem is.
na paar dagen zal ze zonder nachtvoeding weer doorslapen.

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 09:11

hey tiny,

hoe is het vannacht gegaan? heb je me raad opgevolgd?
wou eens weten hoe het was geweest

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 22:10
Tiny

Bedankt om te horen hoe het met ons gaat!

Ze heeft vanmorgen tot iets voor 6 geslapen, toen ik haar dan een flesje wilde geven neep ze haar mondje stijf dicht (tis een keikopje). Dan gaf ik haar maar terug haar tutje en toen was het weer goed ... we staan niet echt verder dan voorheen. Maar we zijn wel al zeker dat het niet van honger is.
Misschien een 'sprongetje' of hoe noemt men dat? Heb ik ieder geval 'oei, ik groei besteld' in de hoop dat we daar iets uit vinden.

Bij Kind en Gezin zei men dat we geluk hebben dat ze voor de rest zo gezond is. Wat natuurlijk ook het geval is! We waren gewoon wat verwend voorheen ...

Nogmaals dank je voor je meeleven! Er zijn niet veel plaatsen waar je met je vragen als jonge moeder terecht kan ... bij andere mensen in mijn omgeving lijkt alles altijd rozegeur en maneschijn ...

xxx
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 20:53

hey tiny,

geen probleem hoor ik ben ook jonge mama 24 jaar.
al doende leer je meid!!

groetjes petra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]