[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/08/2008 @ 19:15 Leen | hallo, 17 juli was de eerste dag van mijn laatste maandstonden. mijn vorige cyclus was 31 dagen. Sindsdien is het afwachten (ondertussen al aan 38 dagen)... Vrijdag deed ik een test en die bleek negatief...ontgoocheling... Zou ik naar de dokter gaan voor een bloedonderzoek? Of is dit allemaal normaal? |
| 25/08/2008 @ 18:40 Leen | hei, De regels zijn er... nuja, nu weet ik het zeker hé: niet zwanger!! Dat wordt moeilijk tellen nu! Hoe bepaal je nu je eisprong? |
| 27/08/2008 @ 17:45 Fie ![]() | hallo, Hier zijn ze er ook met vertraging! Wel blij langs de ene kant. Zo weet ik dat ik toch een eisprong heb! we gaan voor de volgende poging! groetjes |
| 29/08/2008 @ 17:36 Leen | Ja, heb het ook liever zo dan helemaal niets, niet zwanger en niet ongesteld. Idd, op naar de volgende rond, hopelijk gauw eens prijs... Maar met zo'n onregelmatige cylus wel moeilijk te voorspellen! Bye |
| 23/09/2008 @ 07:42 Fie ![]() | Hallo, En leen hoe gaat het met de volgende ronde? hier duimen we alvast! groetjes |
[Reageer]

meer dan 1 week overtijd?