< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Betekenis haarkruintje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Betekenis haarkruintje?
11/09/2008 @ 15:45
kelleke

Online Status Stuur bericht
hier klopte het fabeltje ook niet hoor. Bij Yarno staat het in het midden dus zou hj een broertje moeten hebben en nee hoor hij heeft een zusje.

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 15:33
kim

Online Status Bekijk profiel
Ik heb ook al van 'het kruintje' gehoord, maar ik heb een andere uitleg gekregen...
Als het kruintje in het midden staat is het volgende een meisje, staat het opzij dan is het een jongentje. Ik ben op onderzoek uitgegaan in de femilie- en vriendenkring en voorlopig klopt het bij iedereen!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 13:48
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Hier klopt het hoor! Zowel het kruintje als de haren in het nekje.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 12:19
wb

kruintje
mijn zoontje heeft het kruintje in het midden en de haren vallen in een puntje, dus de volgende een jongen???
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 16:59
ls

bij wie zijn kindje lopen de haren in de nek in een puntje en is de volgende een meisje???? Ik heb eens rondgekeken en merk dat heel veel mensen de haren in een puntje hebben lopen hebben. Ook jongetjes die erna een zusje kregen. Wat klopt er dus van dit fabeltje. Wat zijn jullie ervaringen???
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 17:05
ls

hoi kelleke,

jouw zoontje heeft het kruintje in het midden. Heeft hij ook de haren in een puntje lopen??

groetjes
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 22:40
laura1979

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Hier heeft mijn zoontje een kruin rechts en zijn haar valt in een puntje. Dus als het zou zijn als het niet in het midden valt dat het dan het andere geslacht zou zijn klopt het. Alleen dat puntje klopt dan weer niet (tenzij je het uiterste zou hebben natuurlijk dat ze beide geslachten zou hebben daar gaan we niet vanuit natuurlijk)

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 15:12
Sas

het zijn wellicht allemaal fabels die toevallig zo uitkomen. Toch zie ik vaak jongetjes die het kruintje in het midden hebben en de haren in een puntje hebben lopen en die een broertje hebben. Zou het een combi van en het kruintje en de haren in de nek kunnen zijn. Ben op zoek naar mensen die het tegendeel kunnen bewijzen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]