[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/08/2008 @ 20:54 marijke ![]() | Hey meiden! Ik ben de laatste dagen nogal benauwd vooral 's avonds dat ik moeite heb met ademen, iemand een idee hoe dit kan of wat dit is? ![]() Groetjes Marijke |
| 24/08/2008 @ 21:14 kimmie ![]() | hoi hoi... ik hoor het weleens vaker.. misschien kan je even op google kijken daar staat vast wel iets over zwanger en benauwd..... succes |
| 25/08/2008 @ 12:45 marijke ![]() | Thx voor de reactie's heb al even zitten googelen maar wordt er niet echt wijzer van.. Maar hopen dat het snel weg trekt heb er gelukkig alleen 's avonds maar last van. |
| 25/08/2008 @ 14:26 vero | hoi Marijke, heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap maar juist heel in het begin ik ging bij de accunpunturiste en die zij me dat het kwam door ijzer tekort iets normaal tijdens de zwangerschap ben dus suplementen gaan nemen van ijzer tabletten en het is weggegaan en inderdaad was ook tezien aan mijn bloeduitslagen mms eens proberen grtjes vero |
| 25/08/2008 @ 14:59 natascha1981 | Hoi Ik had het vorige week dinsdag heel erg benauwd. Het gevoel dat me longen groter waren dan me lijf. En ik heb zaterdag een test gedaan en blijk zwanger. Maar die dinsdag ben ik nog bij de huisartsen post geweest 's avonds omdat het dus 's avonds veel erger wordt. Heeft geluisterd naar me longen en me zuurstof in me bloed gemeten en beide waren goed. Maar probeer rustig te blijven onderin te ademen (middenrif) je moet een soort van je buik gebruiken dan gaat het wel echt veel beter xxxx natas |
[Reageer]

Erg benauwd??