< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Erg benauwd??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Erg benauwd??
24/08/2008 @ 20:54
marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden!

Ik ben de laatste dagen nogal benauwd vooral 's avonds dat ik moeite heb met ademen, iemand een idee hoe dit kan of wat dit is?

Groetjes Marijke

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:14
kimmie

hoi hoi...

ik hoor het weleens vaker..
misschien kan je even op google kijken daar staat vast wel iets over zwanger en benauwd.....

succes

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:30

Online Status Stuur bericht
Hoi Marijke

Ik ken je gevoel. Ik heb hier ook weleens last van. De ene dag al wat meer dan de andere. Voor mijn zwangerschap had ik het altijd koud. En nu heb ik het steeds veel te warm en heb ik het moeilijk om te genoeg zuurstof binnen te krijgen.
Ik los dit op door het raam 's nachts in de slaapkamer open te laten staan. En in het het hele huis probeer ik ook zoveel mogelijk te verluchten. Dit helpt me wel een beetje.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:31

hallo allemaal

ik weet niet zeker wat het is of heeft te betekenen, ik weet dat het bij mij in de 6e maand begon en dat het steeds erger werd doordat ik verkeerd ging ademen daardoor.
onderzoek na onderzoek en niks uitgewezen .. jah
hyperventilatie, nu 3,5 jaar later ben ik er nog niet van af maar kan ik er goed mee omgaan.ik ben na de geboorte van mn zoontj eook in een pnd geraakt dat maakte de klachten niet minder.
ik denk dat je vooral goed naar je lichaam moet luiteren en ademhalings problemen toch vaak door spanningen op welke manier dan ook worden veroorzaakt.
ik wens je heel veel suc6 en
beterschap ermee!
liefs angelique

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:45
marijke

Thx voor de reactie's heb al even zitten googelen maar wordt er niet echt wijzer van..
Maar hopen dat het snel weg trekt heb er gelukkig alleen 's avonds maar last van.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:26
vero

Online Status
hoi Marijke,

heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap maar juist heel in het begin ik ging bij de accunpunturiste en die zij me dat het kwam door ijzer tekort iets normaal tijdens de zwangerschap ben dus suplementen gaan nemen van ijzer tabletten en het is weggegaan en inderdaad was ook tezien aan mijn bloeduitslagen mms eens proberen

grtjes vero

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:59
natascha1981

Hoi

Ik had het vorige week dinsdag heel erg benauwd. Het gevoel dat me longen groter waren dan me lijf. En ik heb zaterdag een test gedaan en blijk zwanger. Maar die dinsdag ben ik nog bij de huisartsen post geweest 's avonds omdat het dus 's avonds veel erger wordt. Heeft geluisterd naar me longen en me zuurstof in me bloed gemeten en beide waren goed. Maar probeer rustig te blijven onderin te ademen (middenrif) je moet een soort van je buik gebruiken dan gaat het wel echt veel beter

xxxx natas
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]