< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » pampers gekocht, verkeerde!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
pampers gekocht, verkeerde!
25/08/2008 @ 10:09
kelly

hoi

een tijd geleden heb ik pampers gekocht van het merk pampers maar denk dat het te grote pampers zijn het is de maat 3
en ik had gezien dat ze ook nog een maat kleiner hadden voor pasgeborene klopt dit
ik dacht dat die pampers die ik gekocht had beginnen vn vier kilo
groejtes
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:13
Kidnurse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Maat 3 is inderdaad meestal te groot voor een pasgeborene. Ikzelf heb maat 2 gekocht (3-6kg) omdat je van maat 1 in het ziekenhuis een pak krijgt en dan de overschot mee kan nemen (als die er is natuurlijk ) Maar maat 3 zal snel van pas komen hoor.
Hoever ben je??

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:26
Colle

ik zelf heb ook maatje 2 gekocht denk dat maatje 3 eerste weken nog te groot is maar daarna kan je ze wel gebruiken!!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:37
Marijke

Vince heeft een 2-tal weekjes de newborn pampers gedragen, dan maatje 2 voor een paar weken. Dat maatje 3 zal je snel kunnen gebruiken.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:56
Joyce1982

ik heb eerst 2 weken met newborn gedaan daarna met 2 en nrtje 3 heb je heel snel nodig daarna....

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:01
Mirjam

Hey

Ik hoor veel, van maatje 3 zal je snel kunnen gebruiken. Maar hier was dat niet het geval, ik had ook een grote doos maatje 3 gekregen, maar heb deze pas kunnen gebruiken als onze lucas 7 maand was!
Het zal er dus een beetje aan liggen hoe groot/klein, dik/dun je kleintje is.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:47

hallo dames

als ik me niet vergis heb ik best lang met De newborn nr1 gedaan !! en toen 2 en toen 3 .. terwijl kyro een goed etertje was en snel groeide !

maar ooit heb je 3 nodig maar ik zou toch zeker een ook de newborn 1 kopen.. bij ons op de kraamlijst staat sowieso dat je er 2 in huis moet hebben !!

groetjes janneke

Vermoedelijke bevalling op 06/10/2008.
Al 53 weken en 5 dagen zwanger (134.29% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 22:48
ik

Hoi,

Wij hadden toen onze Youmni een maand of 4 was een promotie opgemerkt van de pampers en hebben toen een 25-tal dozen gekocht tot en met maat 5. Tot enkele weken hebben we geen pampers meer moeten kopen. En ondertussen waren de prijzen ook gestegen, dus we hebben er alleen maar bij gewonnen (het waren Babydry en actif fit in 1 voor de prijs en het aantal van de babydry)
als ik het nog goed heb is nr1 van 2-5kg en nr2 van 3 tot 6 kg. Dan begon ik pas met nr 2 als ie zeker 4 kg woog. Anders waren ze gewoon nog te groot en eigenlijk komt het ook goedkoper uit hoor. De Nr overlappen elkaar in gewicht dus je kan veter wat langer de kleinst mogelijke maat gebruiken. Dat was toch onze ervaring (kaka tot aan het nekje omdat de pamper nog een ietsje te groot was heeft ons overtuigd)

Groetjes,

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:37
Kitty

newborn
newborn is dat maatje 1?
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:25
ik

er is newborn in maatje 1 en 2. van 2-5kg; en 3-6kg

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:34
Joyce

Online Status Stuur bericht
Ik heb in die gratis dozen ook wel pakjes pampers gehad voor newborn.
Maar dat was inmiddels ook alweer 4 en een half jaar geleden.

Voor mijn zoontje had ik daaraan genoeg, omdat hij vrij groot was bij de geboorte.

Liefs,

Joyce

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:37

ik zou toch ech me newborn nr 1 beginnen (2-5 kg) en zo laat mogelijk beginnen met de volgende .. mijn zoontje heeft nooi last gehad van poep tot aan de nek.. mijn nichtje wel omdat mijn zus te vroeg overstapte op gotere luiers !!!

groetjes janneke

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:15
kelly

hoeveel pampers zorgen jllie dan in huis?
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:55

heykes,

ik zou er niet teveel kopen, je hebt toch gauw een pakje bij gekocht ??? ik haal 2 pakjes nummer 1 en 2 pakjes nummer 2 in huis.
is ze uit nummer 1 nog niet uitgegroeid vraag ik gewoon ventje pakje 1 bij te halen tot ze aan nummer 2 begint.

bij robbe ook een heel voorraad pampers gehaald, gevolg heb nog 4 dozen staann hij groeide te vlug uit de maten, gelukkig kan ik het gebruiken voor spruitje 2 maar ik koop pakje per pakje nu.

groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:37
saar

wij halen de pampers over de grens-veel goedkoper
dus iedere keer als we daar zijn nemen we een doos mee
veronderstel dat ik na de geboorte niet meer de tijd ga hebben om gezellig een dagje naar aken te gaan iedere maand, dus zorg wel voor een voorraadje!

heb twee pakjes newborn 2-5kg (27st)
en dan 4-9kg 3 dozen van 104 stuks

zit er nog een maatje tussenin?
en hoeveel van die pakken 2_5kilo zou ik nodig hebben? miss toch nog enkele bijhalen?
maar alst een grote is kan ze toch snel in de 4-9kg pampers?

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:30
ik

Hoi,

Voor de 4-9 pampers moet je toch best wachten tot je beebje zeker 5 kg weegt hoor. Zoals hier al eerder is gezegd: zolang mogelijk de kleinere maat gebruiken.
En het aantal pampers dat je gaat verbruiken: wij verversten voor elke voeding zijn pampertje de eerste maanden (en dat was ook nodig) Dus zit je zeker aan een 8à 10-tal pampers per dag.
Groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 22:22

ik ben he helemaal eens met ik

bij elke voeding deed de kraamzorg een ander pampetje om.. plus de keren da er tussendoor wat gebeurde en na het badje .. dus 10 luiers gebruik je zeker wel per dag !!

groetjes janneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]