Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 13:40 kim | hey , ik had door dat ik al bijna een week en een half voor mijn nod het gevoel dat ik mijn duiveltjes moest gaan krijgen daarom dat ik zei tegen mijn vriend der is iets aan de hand een paar dagen voor mijn nod echt pijnlijke borsten ben op 5 weken en 6 dagen eerste keer naar mijn gyne geweest en het hartje klopte al dus was duidelijk zwanger nu 3 weken verder doen mijn borsten ook nog steeds pijn maar het komt en het gaat na de 6de week ben ik misselijk beginnen worden en ik los dat op door cracottes te eten 2 en dan gaat het over en drink veel water ook nu moet ik morgen terug naar de gyne en ben echt benieuwd of alles goed is en of het goed is gegroeid vrijdag 29 augustus trouw ik met de liefde van mijn leven dus dat kan nooit slecht zijn he er staat me een geweldige toekomst tegemoet groeten kim p.s. geniet van alles wat je voelt tenslotte zijn er mensen die het heel moeilijk hebben met kinderen te krijgen en je mag je gelukkig prijzen dat alles goed gaat ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

menstruatie buikpijn?