< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » menstruatie buikpijn?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
menstruatie buikpijn?
27/08/2008 @ 13:40
kim

Online Status
hey ,

ik had door dat ik al bijna een week en een half voor mijn nod het gevoel dat ik mijn duiveltjes moest gaan krijgen daarom dat ik zei tegen mijn vriend der is iets aan de hand een paar dagen voor mijn nod echt pijnlijke borsten ben op 5 weken en 6 dagen eerste keer naar mijn gyne geweest en het hartje klopte al dus was duidelijk zwanger nu 3 weken verder doen mijn borsten ook nog steeds pijn maar het komt en het gaat na de 6de week ben ik misselijk beginnen worden en ik los dat op door cracottes te eten 2 en dan gaat het over en drink veel water ook nu moet ik morgen terug naar de gyne en ben echt benieuwd of alles goed is en of het goed is gegroeid vrijdag 29 augustus trouw ik met de liefde van mijn leven dus dat kan nooit slecht zijn he er staat me een geweldige toekomst tegemoet
groeten kim
p.s. geniet van alles wat je voelt tenslotte zijn er mensen die het heel moeilijk hebben met kinderen te krijgen en je mag je gelukkig prijzen dat alles goed gaat

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:46
wondertje

Online Status Stuur bericht
Hey, prficiat dat je gaat trouwen fantastisch!!!

Ik zal zeker genieten van alles wat ik voel want volgens mijn gynecoloog kon ik geen kinderen krijgen zonder de medische wereld, het was dus echt wel een superverrassing voor ons!!!! Wij waren al een tijdje aan het proberen en we zouden beginnen met alle tests enzo om te zien welke behandeling er voor ons geschikt was...
Vandaar dat ik een beetje ongerust ben over het feit dat het nog kan mislopen, en stel je voor dat we dan echt met behandelingen moeten beginnen!!!

Hopelijk loopt alles goed, al is er op dit ogenblik niet echt abnormaals te melden. jullie toch maar in stilletjes mee dat het allemaal goed blijft lopen????

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:52
pinkytjeuh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ela :)
heb ook last van alle kwaaltjes vo de moment ! en heb ook al paar enge drome op rij die ik me goed kan herrinere als ik wakker word !
proficiat met je trouw :)
ik ga binnekort ook eens na ne gyneacoloog gaan ma mijn ma heeft die nr en mijn ma wete het nog nie dus jah :) ze zit nu met haar boot in antwerpen en wil dat nie via de telefoon zegge , das zo onpersoonlijke e:)
ik wil ook nie te veel verdikke ze:p weeg nu 57 en hoop dat ik na de bavalling er alles trug ga afkrijge ze:p
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]