< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Tandjes..tandvlees zit erg blauw!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Tandjes..tandvlees zit erg blauw!!
25/08/2008 @ 17:31
*tiamo*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heyhey

Ik hoop dat ik hier iemand vind die dit ook heeft of heeft gehad met haar kindje.

Ons zoontje heeft reeds 8 tandjes,al vrij vroeg.Toen is het een eindje stilgevallen.

om alles een beetje in te korten:
*Zaterdagavond serieus diarree (terwijl ons zoontje een moeilijke is om stoelgang te maken)
*zaterdagnacht op zondag enorm onrustig geslapen.
*zondagmorgen 40 graden koorts!!!
*Tot vandaag koorts varrierend tussen 38 en 39.5 graden.Hij drinkt en eet wel goed dus das zeker een pluspunt.Ook nog maar 1 keer stoelgang gemaakt vandaag.Hij probeert wel te spelen en zo,maar je ziet gewoon dat het hem heel veel moeite kost de vrolijkheid zelve te blijven...maar hij doet zeker en vast pogingen tot.Vandaar dat ik ook niet onmiddelijk naar een dokter ben gestapt omdat hij dus nog goed eet,drinkt en er niet de ganse dag als een schotevod bijzit.

Nu merkte ik deze middag het volgende op.
Bovenaan links waar een kies moet komen,zit het onwijs blauw!!maar echt blauw blauw!!!Dat er een verdikking is en roodheid waar een tandje moet doorkomen vind ik nog normaal..maar blauw??daar stel ik me toch vragen bij...
Ik heb de kinderarts van dienst gebeld om een inlichting,maar kreeg een stagair aan de lijn die 'nog niet echt doorkomende tandjes heeft gezien' en dat ik morgen moest afwachten.
Ik hou de koorts onder controle met junnifen en perdolan suppo's maar kan dit toch niet blijven doen!
In ieder geval ga ik morgen toch langs de dokter indien het niet verbeterd.

Ik vroeg me gewoon of of nog mensen dit hebben gezien dat tandvlees echt blauw zat.

Ons zoontje is gisteren 11 maand geworden.

groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:22
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

mijn zoontje had het ook toen zijn twee voorste tandjes moesten doorkomen. Ik dacht dat hij ergens tegengevallen was maar het waren gewoon de tandjes die moeite hadden voor door te komen. Wat bij hem hielp was met een duim hard op het tandvlees wrijven, het gaf hem verlichting en s nachts perdolan tegen de koorts en pijn.
Na een dag of drie zaten de tandjes erdoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]