[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 13:10 Dotje | Hej, Hier eentje dat een curettage gehad heeft op 24/3. Maar liefst 11 weken heb ik moeten wachten op een eerste teken van . 't waren wel de eerste en de laatste, want de ronde nadien was het al prijs !Probeer je er niet te hard op te fixeren, bij mij heeft dat veel geholpen. En euhhhhh, de moed niet laten zakken hoor ! Niet simpel, ik ken er alles van, maar denk maar aan het resultaat. Groetjes, ![]() |
| 26/08/2008 @ 15:43 Chica ![]() | Leentje, Heb je lang moeten wachten vooralleer je zwanger was? Chica |
26/08/2008 @ 16:00![]() | De eerste keer niet, toen was ik in ronde 3 zwanger. En ja, nu is het afwachten. Als het niets is nu, beginnen we aan ronde 7. |
| 27/08/2008 @ 07:26 Chica ![]() | Hey Leentje, Nog niet getest? Ik duim mee voor je. Chica |
| 27/08/2008 @ 13:22 nele | hallo, ik heb in januari een mk gehad op 9 wkn (was voor gisteren uitgerekend ) en toen zei iedereen ook "ik ken iemand en die was zo weer zwanger" ik wil je de moed niet ontnemen, veel vrouwen worden idd vlug terug zwanger maar niet iedereen en die verhalen maken het wel moeilijker voor degene bij wie het niet direct terug lukt! probeer er geen deadline op te plakken |
[Reageer]

Hoe snel zwanger na curettage - miskraam

. 't waren wel de eerste en de laatste, want de ronde nadien was het al prijs !