[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 17:44 M. ![]() | niemand? |
| 26/08/2008 @ 19:17 7dwergjes ![]() | Misschien een melkpapje? Je hebt verschillende mogelijkheden, melk met granen aandikken, vanille, chocolade, banaan, babykoek, enz ![]() |
| 26/08/2008 @ 19:51 Emma | Ik weet niet of het een optie is hoor, maar misschien ietsjes haar schema aanpassen. Hier wordt tussen de middag brood gegeten en savonds om 18.00 uur gewoon met de pot mee, dan om 19.00 uur zijn flesje melk en naar bed. Zo zitten ze toch iets voller. Ze zal er wel even aan moeten wennen, maar nu ze nog zo jong zijn, zijn ze zo gewend aan een ander schema. Misschien idd zo´n pyama-papje eens proberen. |
| 26/08/2008 @ 22:04 sofieke ![]() | Hey Misschien fristi proberen , das het enige wat bij mijn kindje lukt. groetjes |
| 27/08/2008 @ 10:18 Antje | Onze zoon van 16 maanden wil als een maand of 4 niet meer drinken s avonds, behalve heel af en toe en als hij grote honger heeft; Wij geven hem afwisselen een soja vanille pudding of een gewone vanille pudding en nog een petit gervais. Soms ook es yoghurt; Onze KA zei dat dit zeker ok was, ook melkproducten en s morgens drinkt hij wel nog 180cc soja groeimelk. Meer melk krijgen we er echt niet in dus ipv mij nerveus en kwaad te maken, geef ik nu dit, véél leuker zo hoor. Hij is toch meestal om 7h wakker dus veel verschil maakt het niet uit of hij nu melk drinkt of pudding eet... Antje |
[Reageer]

vervanging avondfles

had er nog niet aan gedacht dit bij Laurine eens te proberen maar dat vult eigenlijk wel nog goed dus t zou wel een oplossing zijn