< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » dokter Albertyn/Catry - st-augustinus

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
dokter Albertyn/Catry - st-augustinus
27/08/2008 @ 09:21
marte

Hallo dames,

Graag wou ik weten of jullie ervaringen hebben met gynaecologen uit het sint-augustinus te Wilrijk; Ikzelf ben bevallen in mei 2007 bij dokter albertyn Phillippe en was daar eigenlijk niet helemaal tevreden over. Ik ben dan al eens voor controle bij dokter Catry geweest en vond dat wel een aangenaam man. Nu gaan wij vanaf januari voor een tweede kindje gaan en zou mij laten opvolgen door dokter Catry (denk ik); Nu wou ik eens horen of er iemand ervaringen mee heeft en die eventueel met mij wil delen. Luistert hij goed naar je vragen, veel echo's, bevalling? de nazorg? Alle ervaringen zijn welkom natuurlijk!! Alvast bedankt en groetjes
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik ben bij DR Catry en ik vind hem een super toffe en heel kundige gyn!
Veel echo's,je mag voor het minste geringste bellen,geweldige nazorg...enz...ik kan hem dus echt aanraden!

Mieke

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:59
petra

Mijn bevalling is ook gedaan door dr. Albertyn (jr). Ben ik ook niet tevreden over... Ik ben bevallen op zondag dus hij was gyn van wacht, niks aan te doen.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:24
marte

Hoi,
@ Mieke bedankt voor je reactie. Ga je bij hem in het ziekenhuis of in zijn thuispraktijk? Ik wil graag nu echt een goede opvolging en iemand waar ik me goed bij voel en met al mijn vragen en eventuele ongerustheden terecht kan. Bij Alberyn vond ik altijd dat die zowat lachte met al mijn vragen en alles wat banaliseerde, ook heeft hij enkele fouten gemaakt die ik toch niet kunnen vind. Wat ik ook erg vond, hij wist nooit meer wat er juist op de vorige controle was gezegd enzo. precies of hij kent zijn patienten niet? Ik vind toch bij een zwangerschap dat je een beetje op de hoogte moet zijn voor je patient bij je binnenkomt! Of stel ik mij er teveel van voor?

@Petra, ja, ik was ook niet tevreden. Maar heb dat pas achteraf allemaal beseft dat er toch heel wat misgegaan is. daarom hoop ik dat het nu toch beter gaat; Mag ik vragen bij wie jij dan normaal gaat?

Alvast bedankt; Andere verhalen zeker nog welkom he!!
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:11
petra

Hey Marte

Ik ging normaal bij Dr Meulyzer, maar dat is ook zeker geen aanrader ! Nu zijn we verhuist naar Limburg dus heb ik een andere gyn.

Bij mij eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij jou, heb het pas allemaal achteraf goed en wel beseft wat er was misgegaan (bij mij tijdens het hechten ).

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]