[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 12:37 Valentijn | Hoi allemaal, Ben momenteel 32 weken zwanger en het valt me op dat ik sommige medezwangeren hoor over dat het kindje de hele dag schopt en zij ook echt voetjes en handjes voelen. Ik heb wel dat ik beweging voel maar zeker weten wat ik voel dat voel ik niet. Ja, uiteraard voel ik wel waar de baby zit maar of zijn of haar hoofdje van onder ligt dat weet ik niet, ik voel en zie wel dat het voornamelijk rechts ligt en zie en voel mijn buik ook wel bewegen. Het lijkt ook wel rustiger dan bij 25 weken maar ook toen schopte het niet de hele dag. Zat me al druk te maken, hoop maar niet dat het verlamd is... Hoe zit dit bij jullie en moet ik me zorgen maken? Liefs, Valentijn |
| 27/08/2008 @ 12:46 martine | Hey, Ik zou mij niet te veel zorgen maken hoor. Ik voel pas sinds 37 weken echt of het nu al dan niet een voetje is. Het is ook heel normaal dat je baby niet iedere dag even actief is. Mijn gynaecoloog zegt dat je je baby een 10-tal keer per dag even moet voelen en dat het dan goed is. Ik heb dat al vaak gehad dat het 2 dagen aan een stuk hyperactief is en dan weer een dag of 2 zeer rustig, dat wisselt constant. Je kan ook op je linkerzij gaan liggen. Dat zorgt voor een snellere bloedcirculatie en dan heb je meer kans dat de baby wakker wordt ... groetjes, Martine |
| 28/08/2008 @ 20:23 Valentijn | Hoi meiden, Vandaag toch maar even naar de verloskundige geweest. Een tijdje terug heb ik een topic geopend omdat ik het vooral beneden voel schoppen, nu voelde ik minder beweging boven. Het blijkt dat het kindje in stuitligging ligt, ik had het vermoeden al en het blijkt ook zo te zijn... Dank jullie wel voor jullie snelle en lieve antwoorden. Groetjes, Valentijn |
[Reageer]

Angst; hoeveel beweging maakt hij/zij bij jou?