< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » verzorgingsproducten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
verzorgingsproducten
27/08/2008 @ 17:04
mama beer

Online Status
Hey

Halen jullie al verzorgingsproducten op voorhand?
Welk merk en wat juist?

Groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 17:10
femke hanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb reeds een aantal produkten gekocht van mustela bij de apotheker, ik vind die zo lekker ruiken. Ik heb de wasgel + de poepzalf gekocht. Verder schaf ik daarvan nog niet teveel aan want het kan altijd zijn dat je kindje allergisch reageert. Mijn dochtertje had een nogal gevoelige huid en voor haar heb ik op aanraden van de kinderarts dan de Galencoprodukten gebruikt + balneum en nu gebruikt ze nog steeds eucerin.
Die produkten zijn meestal gesloten nog lange tijd goed, maar eens open moet je die dan toch binnen een paar maanden opgebruiken (maar meestal is dat wel geen probleem - het gaat snel genoeg).
Verder kocht ik nog : vochtige doekjes, wattenstaafjes voor baby's,
crème voor de tepels (borstvoeding) en de eerste pampertjes.
Leuk hé!

Vermoedelijke bevalling op 25/10/2008.
Al 45 weken en 5 dagen zwanger (114.41% ver), nog 5 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:32
sneakiesthippo

Online Status
ik heb van de lidl gekocht, ruikt net zoals zwitsal en zal ook vast goed zijn. haal niet te veel want je schijnt er wel even mee te doen.

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:36
Kim

Ik ben begonnen met mustela, maar ben overgeschakeld naar galenco. Nora lijkt daar beter op te reageren, en het ruikt nog lekkerder
Ik had alleen de badolie en de zeep aangeschaft.
Maar in het ziekenhuis krijg je een starterssetje.
grjts,
Kim

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:38
Noortje

Online Status Bekijk profiel
Ik heb bij de bevalling in het ziekenhuis kunnen kiezen uit twee paketen verzorgings producten. En toen had ik die van Galenco en ben daar zeer lang bij toe gekomen. Nu heb deze daar niet verder gekocht want was wel verschoten van de prijs. Nu gebruik ik switzal of als ik naar Duitsland ga pak ik daar Bübchen mee is ook zo een goed product als Switzal alleen wat goedkoper.

Ik kan spijtig niet alles gebruiken mijn dochter krijgt vlug puistjes van verzorgings producten.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:11
ALEXANDRA

Zwitsal ruikt lekker maar niet zo goed geschikt voor de pas geboren baby, dit heeft te maken met te veel parfum. Daar kan irritatie van ontstaan, het is beter om een ongeparfumeerde produkt te kiezen, ze zijn duurder maar beter.
Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:16
knabbel

Online Status Stuur bericht
wij hebben altijd zwitsal gebruikt en dat ging goed, helemaal in het begin mustela maar daar kreeg hij uitslag van dus dat ging niet voor van de poepzalf dan

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:01

Koop niet teveel producten op voorhand!!!!
bij de geboorte krijg je zoveel staaltjes dat je wel eventjes toekomt en dat je kan zien waar je kindje tegen kan en waar niet.
en als je al een deel koop en je kindje kan er niet tegen, dan zit je ermee!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:32
laura1979

Hoi,

Ik heb eigenlijk altijd al verzorgingsproducten in huis dit voor mijn zoon, heb eigenlijk alleen nog badolie nodig. Bij mijn vorige zwangerschap had ik eigenlijk vanaf het begin al zwitsal in huis, dit omdat ik het zelf lekker vond om te gebruiken. Was alleen 1 nadeel in het kraamhotel gingen mijn handen irriteren na het gebruik van normale zeep. Ik gebruik sindsdien dus geen zwitsal meer voor mezelf.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:45
Daan

Ik ben nog aan het inslaan heb tot nu toe gekozen voor Zwitsal.
Maar even een vraagje, wat heb je nu echt nodig?
Ik heb tot nu toe gehaald:
Talkpoeder,badgel voor gevoelige huid en haarlotion
neem elke keer wat mee als ik ga shoppen.
Heb ook van die geurbuiltjes gehaald van Zwitsal die leg ik dan straks in de kast.

liefs Daantje

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 15:32
mama beer

Online Status
Hey

Heb voor zwitsal gekozen, heb de badolie, bodylotion, shampoo, wasgel en zinkzalf gekocht, zal wel zien wat het geeft.
Heb graag alles in huis tegen dat de baby komt.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:06
Nini

Hier hebben wij voor Weleda producten gekozen omdat ze zo natuurlijk zijn. Op de site van Weleda hebben we veel informatie gevonden ook over de samenstelling en dat zag er prima uit.
Omdat de geur natuurlijk iets minder uitgesproken is als bijvoorbeeld Mustella, hebben wij geurwater van Mustella gekocht die ik enkel op de kleertjes ga doen. Zo heb ik een combinatie van een heerlijk geurtje en enkel natuurproducten voor de verzorging zelf.
Groetjes,
Nini

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:48
Gitti

Online Status Bekijk profiel
Dag allemaal!

Ik werk bij een zusterbedrijf van Omega Pharma (producent van Galenco) en wij kunnen een aantal keer per jaar de producten aan zeer interessante prijzen kopen, dus de volgende keer ga ik zeker mijn voorraad inslaan!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:54

hier hoeven wij ons niks meer aan aan te kopen van verzorgingsproducten want mijn zoontje keanu is nu al 4jaar en mag niks anders dan de hypoallergene babyproducten van de apotheker gebruiken voor zen eczema dus eigenlijk kunnen we zijn producten ook gebruiken voor de baby.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:59
Britt

en hoe zit het met de goedkopere verzorginsproducten van kruidvat, lidl, hema,... Zijn deze aan te raden?

Ik ga zelf nog geen voorraad inslaan: in het ziekenhuis waar ik zal bevallen krijg je een mooi pakket mee naar huis.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 20:09
hw

Online Status
Heb een setje gekregen van m'n schoonouders, van Denenes (een merk uit Spanje, daar woont familie van m'n partner). Ruikt superlekker en is lekker zacht voor de huid (ze gebruikten het ook voor hun dochtertje van nu 4 jaar). De volgende keer dat ik zelf in Spanje ben zal ik groot inslaan!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]