[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 17:04 mama beer | Hey Halen jullie al verzorgingsproducten op voorhand? Welk merk en wat juist? Groetjes |
| 27/08/2008 @ 19:32 sneakiesthippo | ik heb van de lidl gekocht, ruikt net zoals zwitsal en zal ook vast goed zijn. haal niet te veel want je schijnt er wel even mee te doen. groetjes |
| 28/08/2008 @ 09:11 ALEXANDRA | Zwitsal ruikt lekker maar niet zo goed geschikt voor de pas geboren baby, dit heeft te maken met te veel parfum. Daar kan irritatie van ontstaan, het is beter om een ongeparfumeerde produkt te kiezen, ze zijn duurder maar beter. |
| 28/08/2008 @ 09:16 knabbel ![]() | wij hebben altijd zwitsal gebruikt en dat ging goed, helemaal in het begin mustela maar daar kreeg hij uitslag van dus dat ging niet voor van de poepzalf dan |
| 28/08/2008 @ 15:32 mama beer | Hey Heb voor zwitsal gekozen, heb de badolie, bodylotion, shampoo, wasgel en zinkzalf gekocht, zal wel zien wat het geeft. Heb graag alles in huis tegen dat de baby komt. |
| 28/08/2008 @ 20:09 hw | Heb een setje gekregen van m'n schoonouders, van Denenes (een merk uit Spanje, daar woont familie van m'n partner). Ruikt superlekker en is lekker zacht voor de huid (ze gebruikten het ook voor hun dochtertje van nu 4 jaar). De volgende keer dat ik zelf in Spanje ben zal ik groot inslaan! |
[Reageer]

verzorgingsproducten