< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » hoofdje groter dan de rest

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
hoofdje groter dan de rest
27/08/2008 @ 21:27
lissytjah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden

ik had even een vraagje,
ik ben 34w en 5dagen, en op de echo was het hoofdje al 38 weken
nu maak ik me een beetje zorgen, gaat onze meid nu een groot hoofdje hebben, of gaat dat nu stoppen met groeien en gaat de rest van het lijfje groeien nu?
ook was het raar wand ineens had ze een grote neus, de gynn zij dat het wel mee viel, maar ik vond het echt groot in verhouding met de rest
ze weegt nu 2k 200 en haar geboorte gewicht word geschat op 3k 600
ik heb nog geen opening maar ze is wel al gezakt en toch heeft mij gestript, alle jah ik denk toch dat het zo noemt

maak me eigelijk een beetje zorgen, wand sinds hij dat heeft gedaan hebik enorme pijn aan men heupen, (zo vanonder aan men rug naast het staartbeentje presies) zak regelmaatig door men benen, door die steken
kan iemand me vertellen of dit allemaal normaal is?

groetjes ik en

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:35
El

Online Status Bekijk profiel
Ik zou me niet teveel zorgen maken over het hoofdje van je beebje en of dit wel in verhouding is. Let maar op, als ze eruit is zie je er niks van!!!
Ik kan me alleen niet voorstellen dat je gestript bent. Dit doen ze meestal om een bevalling op gang te helpen en dat kan in jouw geval toch nog niet de bedoeling zijn, het is nog een beetje aan de vroege kant voor je uk om geboren te worden, laat staan om het te helpen...
Heeft de gyne je niet alleen getoucheerd om te voelen hoe het ervoor stond? Misschien verwar je dit met strippen. Toucheren is voelen of er al verweking e.d. is, strippen is het losmaken van de vruchtzak/vliezen van de baarmoeder.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:43
Katja

je hoeft niet ongerust te zijn, ik zit in hetzelfde schuitje, en de dokter zei dat dit niet erg was, het kan ineens stoppen met groeien, en dan halen de ledematen het hoofdje weer in.

vanavond weet ik meer, maar de vorige keer woog onze zoon 2.6 kg (op 33 weken) en was z'n hoofdje al goed voor 36 weken, en z'n scheenbeen en arm was al goed voor 35 weken.

ik heb gewoon teveel naar de Olympische Spelen gekeken 's nachts

en onze kleine wil niet onderdoen voor al die kampioenen !!

xx
Katja

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 09:23
Katja

Hoi,

voila, meer nieuws : onze kleine is ondertussen al 3 weken voor op schema, en z'n hoofdje zelfs 4 ! de dokter vond dit niet raar (hersenen waren goed te zien, mooi 2 helften), omdat het een grote baby is : 3 kg, en 49 cm; het kan zijn dat het hoofdje nu stopt, en dat de rest nog verder gaat...

15/9 volgend onderzoek, als hij zich ondertussen nog niet heeft aangekondigd. tot op heden, waren er geen tekenen, dus wachten we zeker af !

succes allemaal,
groetjes
Katja

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 20:46
Cinke

Cas stond ook altijd voor met z'n hoofdomtrek
Nu met z'n lengte en gewicht zit hij net onder het gemiddelde en z'n hoofdje zit er net boven.
Niet dat het opvalt hoor.
Hij is wel met de zuiger moeten komen, maar dat had meer met mijn heupen te maken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]