< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slapen in zijligging

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
slapen in zijligging
28/08/2008 @ 10:09
Miffy

Hoi,

ons dochtertje was voor de eerste keer gaan wennen in het kinderdagverblijf. Ik had schrik dat ze daar heel de boel zou bijeen krijsen, omdat ze zo'n slechte slaper is. Ik had het er met de verzorgsters over gehad en vertelde ook dat ik vermoedde dat ze ook geen echte rugslaper is en daardoor ook maar hazeslaapjes doet in een bed (ze sliep wel goed bij mij, in een draagdoek). Ons dochtertje heeft ook last van reflux en nu vroegen ze of ze haar niet eens op haar zij mochten leggen in zo'n 'baby sleep'. Kan geen kwaad dacht ik, dus zo gezegd, zo gedaan. Nu had ze daar toch wel een uur en een half lekker in geslapen
Ik ben mij onmiddellijk ook zo'n ding gaan aanschaffen en rara, ze slaapt nu thuis ook in een bedje en heeft deze nacht voor het eerst doorgeslapen (terwijl ik de vorige nachten nog wel drie keer uit mijn bed moest om haar te voeden). Ik ben echt wel blij dat ze zoveel beter slaapt hiermee, maar...
Neem ik nu onnodige risico's naar wiegedood toe? Wat vinden jullie?

'k Heb trouwens nog een vraagje. Laurien krijgt nog steeds borstvoeding en vanaf 1 september ga ik terug werken, dacht dan ook te blijven kolven, zodat ze kan blijven genieten van mama's melk... Maar als ze nu ineens haar nachten doorslaapt, ga ik dan nog wel genoeg melk aanmaken? Of sta ik beter 's nachts wel nog op om te kolven?

Greetz,

M.
Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:40
Cindy VM

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Miffi,

Zo'n ding is zeer goed voor zijslapers het enige waar je op moet letten is dat je telkens afwisselt van zij. Als ze op haar linkerzijde heeft gelegen dan moet je het omdraaien voor het volgend slaapje zodat ze op haar rechterzijde eens ligt he. Voor de rest: genieten van de rust ;-)
Wat de bv betreft: kan ik weinig raad in geven want heb maar 6,5 weken bv kunnen geven en dan was de productie gedaan. Denk dat ik te gestresseerd was en der zelf nog niets van wist hoe het op gang te houden:-S In ieder geval probeer anders eens te informeren bij "baby's voeding" hierover ipv bij "baby's slapen" en ja hoe langer je het kan geven hoe beter he.

Succes in ieder geval
C.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]