[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/08/2008 @ 13:42 beetje beschaamd | Hey ben bij mijn vorige zs bevallen op 36, nadat ik vanaf 32w weeenremmers nam. Nu had mijn gyne voorgesteld om preventief vanaf 24w geen seks meer te hebben. Zo gezegd zo gedaan, maar we zijn nu 4 weken verder en eerlijk gezegd...ik ben de wanhoop nabij. De drang om met mijn partner te zijn is zooooo immens groot. Als ik me savonds nog maar tegen hem aanvlij in zijn schoot schieten we allebij spontaan in vuur en vlam. We doen wel andere dingen, zoals pijpen, aftrekken en beffen, maar het probleem zit em erin dat ik (denk ik toch) niet mag klaarkomen zodat de baarmoeder kalm blijft. En daaaaar knelt nu net het schoentje, niet vrijen, daar kan ik mee leven, maar helemaal NIET klaarkomen hou ik gewoon niet vol. Nu heb ik dus al 2 keer de verleiding niet meer kunnen weerstaan en ben stiekem toch klaargekomen terwijl mijn man me likte en één keertje heb ik mezelf een beetje "ervanaf geholpen" door uitwendig te masseren. Mijn baarmoeder trekt dan idd samen en voel redelijk wat druk naar onderen toe met een harde buik, een ik heb erna toch ietsje meer harde buiken maar ik ervaarde het niet als pijnlijk en het trok gewoon weer weg. Nu is mijn vraag, zou het niet veilig genoeg zijn als we al alle penetratie van de lijst schrapten en dat ik toch afentoe mezelf zo een kort plezierke gun???? Zo 1 keertje per week zou het kwaad kunnen?????? Durf dit NATUURLIJK niet voorleggen aan mijn gyne, ben veeel te beschaamd. ![]() ![]() |
| 29/08/2008 @ 13:55 k'tje | Hey, ik heb bij m'n 2de zwangerschap ook premature weeën gehad. Een verweekte baarmoederhals op 24w en weeën vanaf 25w. Ik heb wee-remmers genomen tot 34w, maar m'n gyn heeft nooit gezegd dat ik geen sex meer mag hebben. Ik ben dus ook nog af en toe klaargekomen, en inderdaad, dat gaf een harde buik. Maar naar mijn gevoel was dat een 'andere' harde buik dan de weeën zelf. Hopelijk krijg je nog andere reacties, want veel kan ik je ni helpen, vrees ik. ![]() K'tje |
| 29/08/2008 @ 14:25 beetje beschaamd | Ja het voelt ook niet als pijnlijk als ik klaarkom. Sommige harde buiken zijn wel "zwaar" in die zin dat ze fel drukken naar beneden toe. Maar geven geen menstruatiekramp. De ergste die ik gehad heb voelde drukkend in mijn onderrug, maar echt pijn nee. Helemaal niet. Vandaag ga ik naar de gyne op 28w controle en dan zal ik weten of mijn harde buikjes iets kwaad gedaan hebben. Hopelijk nog niet he. Ik durf jammer genoeg echt niet te vragen of klaarkomen nog is toegestaan. Ze heeft me es gezegd, als het onconfortabel is dat ik het niet meer moet doen, maar wat valt onder onconfortalel. Tis zo heeeeerlijk dat een harde buik achteraf bijzaak is hihi. Maar of de gyne er ook zo overdenkt??? Feit is dat seks nog nooit zo lekker was als tijdens mijn zwangerschappen. Ik sta veel meer open voor nieuwigheden, experimenteren meer, vind ook alles veel aangenamer en gevoeliger. Heel mijn lijf lijkt wel één grote erogene zone. Waar ik moeilijk opgewonden was vroeger en eraan begon voor de zin die nog moest komen, spring ik nu op voorhand door het plafond van de goesting. Waardoor klaarkomen dan ook op 123 gebeurt. ![]() |
| 29/08/2008 @ 14:31 k'tje | Haha, ja sex tijdens de zwangerschap heb ik ook altijd anders ervaren dan ervoor (of erna). Maar eerlijk gezegd, ik denk dat je gyn al wel raardere vragen heeft gekregen dan: "kan een orgasme kwaad?" Ik denk dat er véél vrouwen dit vragen hoor! Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan omdat ik altijd gehoord had: een orgasme is eigenlijk een soort van massage voor de baby. En inderdaad, dat is blijkbaar zo, maar in jouw geval moet je er misschien voorzichtig mee zijn. Maar misschien is het voor jouw makkelijker te aanvaarden als je de volledige uitleg van de gyn krijgt? En geloof me vrij: ook al zie je zo rood als een biet als je je vraag stelt, ik denk niet dat je gyn dat bij je volgende bezoekje nog weet, hoor! ![]() ![]() K'tje |
| 29/08/2008 @ 14:53 beetje beschaamd | Hahaha das ook waar, ze zal zich die vraag niet meer herinneren volgende maand ja. Das een geruststelling. Zeker die van ons, want die heeft zooooo veel patienten. Weet je, het is ook maar preventief voorlopig he, het is niet zo dat ik al verweking had of opening toen ze dat zei. Afin dat kon ze niet weten want ze heeft me nog nooit inwendig onderzocht, dat zal vandaag denk ik de eerste keer worden. Maar mijn huisdokter heeft 2 weken geleden geconstateerd dat ik geen opening had en dat de steken die ik toen had afkomstig waren van ukkie die mijn baarmoederhals vanbinnen uit pookte met zijn vingertjes. Hij pookte zelfs de gyne haar vingers hhiihihih ![]() |
| 29/08/2008 @ 18:36 wondertje | Hier net een beetje anders. Aangezien ik al tamelijk ver in de zwangerschap zit,ca 1cm opening heb, kindje al volledig ingedaald is, het mijn 2de kindje is (gaat meestal sneller dan een eerste), ... Morgen is het de trouw van mijn schoonbroer en natuurlijk wil ik erbij zijn. Dus, preventief hebben we tegen elkaar gezegd om deze week geen sex te hebben. Je weet nooit dat het de bevalling opwekt. Maar o wat is dit moeilijk om je in te houden; Ik heb al een paar dagen enoooooorm veel zin maar principieel wil ik niet. Vanaf morgenavond doen we het terug lekker .Ik weet dus hoe het is om te willen maar niet te mogen ![]() |
[Reageer]

geen seks maar kan me niet bedwingen.

.