< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » help help

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/08/2008 @ 15:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen,

ik hoop dat jullie mij ff kunnen helpen. ben nog geen 28weken ver en heb sinds deze ochtend last van harde buiken eerste om het half uur, dan om de 20min en nu om de 10min maar nu dan ook met lichte en irritante steken in mijn onderrug. ook al verlies ik vocht. het is geen wit verlies en het ruikt niet raar (niet vies riekend en riekt ook niet naar urine)en heb ik ook last van menstruatiepijn. heb mijn zoontje nu sinds gisterenavond niet meer voelen bewegen.
mijn gyn zei ook dat ik kans heb om vroeger te bevallen omdat mijn zoontje al is ingedaald.
weet je er soms iemand van jullie wat dit allemaal is?
want ik maak me wel wat zorgen.
groetjes,
sarah

[Laatst gewijzigd door sarah - 29/08/2008 @ 15:27] - Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 15:32
Nitje

Niet twijfelen en meteen naar de gynea of de verloskamer bellen! Het kan natuurlijk niets zijn maar beter een keer teveel bellen.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:34
kk

Online Status
inderdaad niet twijfelen! laat je iets weten?

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:36

kheb hierjuist een goed warm badje genomen en heb afgesproken met mijn vriend als het tegen morgenvroeg als hij terug komt van zen werk niet beter is dat we naar het ziekenhuis gaan. want dat warme badje heeft niet zo hard geholpen als dat ik had gehoopt.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:59
MoonQu33n

Als ik van jou was dan zou ik er toch niet mee wachten tot morgen hoor!!!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 22:08

Ik zou ook aanzetten hoor meisje...

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 07:57
Winnie

Ga nu onmiddellijk naar de vk of gyn! Elke dag telt als je nog niet ze ver bent! Laat je nog iets weten? Ik duim dat alles goed is.
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 15:14
Kidnurse

zeker direct nar het ziekenhuis gaan hoor! Heb dit ook gehad op 29w3d en waren effectief weeën! Heb dan medicatie moeten nemen en is gelukkig gestopt!
Hou ons op de hoogte!

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 19:21
konijntje

Online Status
Vraag mij af hoe het nu is verlopen. Hopelijk goed nieuws en nog niet bevallen!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 00:21

Hey meid,

we wachten vol spanning op nieuws van je. Hopelijk is alles oke!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:13

hey,

ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en heb daar een lange tijd aan de monitor gelegen af en toe verschenen er pieken van 40. normaal als je geen weeën hebt mag je enkel tot 20hebben. de gyn heeft mij dan magnesium voorgeschreven ( heb ook al meegekregen in het ziekenhuis) voor die weeën tegen te gaan en ze hebben me ook inwendig onderzocht moest ik iets van een cm opening al hebben moest ik in het ziekenhuis blijven voor al het nodige zoals intraveneuse weeënremmers en longrijpingsspuitjes. maar dat was gelukkig zo niet. ook was dat vocht geen vruchtwater. nu heb ik wel verplichte platte rust gekregen en moet elke dag magnesium innemen. en nu bij het minste moest de pijn verergeren moet ik onmiddelijk terugkeren.
dus nu lig ik hier met mijn laptop in de zetel, en vanaf morgen kan ik echt volop gaan rusten. als mijn zoontje naar school is.
groetjes en thnx voor jullie raad.
sarah

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]