< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwanger 3 maand na bevalling?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwanger 3 maand na bevalling?
31/08/2008 @ 13:23
anoniempje

2,5 weken geleden hebben we zonder voorbehoedsmiddel gevreeen achteraf wel spijt van gehad, want we plannen geen kindje meer. Later bedenk ik me dat ik vermoed dat ik mn eisprong voelde die dag. 5 dagen later verlies ik een bloederig slijmpje en 2 weken later nog geen menstruatie, maar wel al n halve week t gevoel dat ze gaan doorkomen.. Zou dat kunnen dat ik al mn eisprong had en zwanger zou kunnen zijn, of maken we onszelf iets wijs? (hoop t ergens dat mn gevoel fout is..)
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 14:16
Daphne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
is best mogelijk dat je zwanger bent maar kan ook zijn dat uw cyclus nog op gang moet komen.
wil je zeker zijn best even bloed laten nemen.
En misschien zo snel mogelijk als het negatief is een spiraal laten plaatsen.

groetjes en laat even iets weten als je duidelijkheid hebt.

zal een branden dat het de hormonen zijn

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 14:22
anoniempje

spiraal waren we al van plan.. nu dinsdag moet ik ervoor bij de gyn... afspraak kon niet eerder wegens overbezette gyn
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 14:33
oem 3isaa

Online Status Stuur bericht
kan zeker! ik heb het (maar ben er zeer blij mee!) mijn 2e zoon kwam ook nog wat te vroeg, dus ze schelen 11,5 mnd. geef je borst of fles? dat scheelt vaak veel

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 15:54
anoniempje

Ik geef borstvoeding..
't zou hier dan ons vierde zijn.. da's toch 'n beetje teveel.. wou er vroeger altijd 4, maar nu met ons derde is 't al druk genoeg vind ik..
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 21:15
oem 3isaa

Online Status Stuur bericht
ik snap het...
als je borstvoeding geeft kan je cyclus nog wel een tijd lang een zooitje blijven.. er zit niets anders op dan afwachten. veel succes in ieder geval!!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:15
Daphne

anoniempje en weet je al meer

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:08
anoniempje

volgens de gyn kan ik niet zwanger zijn en dus is spiraal geplaatst.. langs de ene kant goed, maar langs de andere kant.. ik begon me er al op voor te bereiden..
Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:41
Daphne

mijn tante vind 3 of 4 geen verschil ik vind 3 al goed ik twijfel zelfs over een 2 de hahaha toch zeker niet kort achter elkaar maar soms denk ik ook als ik ineens zwanger ben is het ook zo en het zal wel wennen dan maar dat maakt dan ook nog maar 2 he

geniet nog eerst van je kleinste ukje en misschien als dit dan weer wat groter is is er wel nog plaats en energie voor dat 4 de.

groetjes

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:09
Disney

Online Status Bekijk profiel
Daphne, ik vind de overgang van 1 naar 2 kindjes niet zo zwaar als van geen kinderen naar een kindje. Bij de tweede heb je veel meer ervaring en ben je minder ongerust om alles. Dus als je er voor wil gaan.. succes!!

Anoniem, ik ben zwanger geworden terwijl ik borstvoeding gaf. Ik ging naar de dokter voor anticonceptie en hij zei: "als je ongesteld bent geworden, mag je beginnen." Ik werd niet ongesteld en bleek zwanger!! In het begin was het wel schrikken, mijn zoontje was dan 'al' wel 7 maanden en geen 3, maar toch was het niet de bedoeling. Nu ben ik er toch super blij mee.

Kun je geen testje doen om zeker te weten of je zwanger bent? Heb je een echo van de gyn gehad? Hij kan toch niet zomaar zeggen of je wel of niet zwanger bent?

Ik ga dadelijk naar de dokter voor anticonceptie in combinatie met borstvoeding. Ik ben benieuwd wat ik krijg..

Disney

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 23:15
Daphne

hey Disney,

bedankt voor de aanmoedeging maar ik wil nog even alle tijd aan mijn meisje geven ik ben een te grote chaoot om de zorg van nog een kindje er nu al bij te nemen.Al moet ik zeggen dat het best wel kriebelt om nog zo een wondertje in elkaar te knutselen ben zo tevreden van dit kleintje maar zal eerst nu volgende week maar weer eens starten op mijn werk na bijna een jaar thuis zijn eens is kijken hoe dat lukt.

geniet jij nog van u kleine wondertjes.

groetjes Daphne

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 11:51
Sabke

Online Status Bekijk profiel
toen ik na 6w op controle ging bij de gyne zei die direct dat het niet veilig was ook al gaf ik BV.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]