[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/08/2008 @ 13:23 anoniempje | 2,5 weken geleden hebben we zonder voorbehoedsmiddel gevreeen achteraf wel spijt van gehad, want we plannen geen kindje meer. Later bedenk ik me dat ik vermoed dat ik mn eisprong voelde die dag. 5 dagen later verlies ik een bloederig slijmpje en 2 weken later nog geen menstruatie, maar wel al n halve week t gevoel dat ze gaan doorkomen.. Zou dat kunnen dat ik al mn eisprong had en zwanger zou kunnen zijn, of maken we onszelf iets wijs? (hoop t ergens dat mn gevoel fout is..) |
| 31/08/2008 @ 14:22 anoniempje | spiraal waren we al van plan.. nu dinsdag moet ik ervoor bij de gyn... afspraak kon niet eerder wegens overbezette gyn |
| 31/08/2008 @ 14:33 oem 3isaa ![]() | kan zeker! ik heb het (maar ben er zeer blij mee!) mijn 2e zoon kwam ook nog wat te vroeg, dus ze schelen 11,5 mnd. geef je borst of fles? dat scheelt vaak veel |
| 31/08/2008 @ 15:54 anoniempje | Ik geef borstvoeding.. 't zou hier dan ons vierde zijn.. da's toch 'n beetje teveel.. wou er vroeger altijd 4, maar nu met ons derde is 't al druk genoeg vind ik.. |
| 31/08/2008 @ 21:15 oem 3isaa ![]() | ik snap het... als je borstvoeding geeft kan je cyclus nog wel een tijd lang een zooitje blijven.. er zit niets anders op dan afwachten. veel succes in ieder geval!! |
| 03/09/2008 @ 22:15 Daphne ![]() | anoniempje en weet je al meer |
| 05/09/2008 @ 11:08 anoniempje | volgens de gyn kan ik niet zwanger zijn en dus is spiraal geplaatst.. langs de ene kant goed, maar langs de andere kant.. ik begon me er al op voor te bereiden.. |
| 11/09/2008 @ 11:51 Sabke ![]() | toen ik na 6w op controle ging bij de gyne zei die direct dat het niet veilig was ook al gaf ik BV. |
[Reageer]

zwanger 3 maand na bevalling?

branden dat het de hormonen zijn