[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 13:09 Barbara | Hallo allemaal, Onze Nicolas is een flinke baby van 3 maanden: gisteren mat hij 69cm en woog hij 8.200kg. Nu heeft het feit dat hij zo groot is wel gevolgen voor zijn eten. Hij eet nu al een paar weken 210ml en 7 schepjes Nutrilon 1 Omneo en krijgt ook nog borstvoeding (wel niet zo veel meer maar kom). Nu is het zo dat hij na elke voeding heftig protesteert omdat zijn fles al op is. Ik doe er nu 6 lepeltjes rijstvlokken en 4 lepels Nutriton bij (als ik er meer zou bij doen, zou zijn pap bijna beton zijn, haha!) en toch is hij nog altijd niet tevreden. Hij huilt dan nog een tijd, maar uiteindelijk stopt hij wel. Eerst dacht ik 'het zijn de nieuwe spenen' (1-2-3 spenen op stand 1). Daarmee gaat zijn pap veel sneller binnen en misschien duurt het dan langer voor hij een verzadigd gevoel heeft? Of is het echt nog honger, maar waarom kan hij dan wel 11 uur slapen per nacht? De kinderarts en Kind en Gezin zeiden dat ik misschien eens Beba moest proberen. Heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes, Barbara |
| 05/09/2008 @ 20:10 Sabke ![]() | is die nutrilon verzadining 1 of 2? ik heb het eens opgezocht op de site van nutricia maar lijk het niet te vinden. en de omneo is dat dan ook te verkrijgen in 1? |
| 05/09/2008 @ 20:18 Mira | Hey Ons ventje was ook zo'n vretertje :-). Hebben eerst Beba geprobeerd, werkte duidelijk tegen de honger, maar kon hij moeilijk kaka van doen. Dan ook de Nutrilon verzadiging tem enkele weken geleden (is nu 12,5 maand). Is een fameus verschil! Je kan hem ook meer dan 210 geven hoor. Ik gaf 240 en na een tijdje zelfs 270. Leek me immens veel, maar ja als ie nou honger heeft??!! Sinds een maand of 2 dronk hij veel minder, 210 zoiets. Je ziet, het wordt vanzelf weer minder eens ze naar de 1 jaar gaan. Ze groeien dan minder en hebben daardoor ook minder eetlust. Gewoon lekker zijn buikje laten vol drinken, het is ook maar melk hé! Doei, Mira |
| 05/09/2008 @ 20:28 Kaatje ![]() | van BV naar FV geeft geen diarree, eerder opstopping! FV stoelgang is totaal niet te vergelijken met BV hoor. |
| 06/09/2008 @ 06:59 Barbara | Hallo allemaal, Nutrilon Verzadiging heb ik vorige week ook al geprobeerd en het resultaat was hevige krampen en heftige diarree. Maar misschien moet ik hem eraan laten wennen door eerst een paar schepjes Nutrilon verzadiging erin te doen + Nutrilon Omneo en zo opbouwen. Omneo is namelijk hypoallergeen (eiwitten worden al op voorhand afgebroken of zoiets) en Verzadiging niet, dus moeten zijn darmen harder werken blijkbaar (heb het nagevraagd bij Nutricia). Dus met Beba hebben baby'tjes een hardere stoelgang? Oei, en ik vind dat hij nu al minder stoelgang heeft met die rijstvlokken... Wat moet je dan doen als je baby geen stoelgang kan maken? @Mira: De kinderarts had me gezegd dat ik niet meer lepeltjes mocht geven dan 7 (maar wel meer water), omdat je dan zijn organen overbelast en zijn maag alsmaar groter wordt. Nu ja, zij heeft makkelijk spreken natuurlijk... ![]() Bedankt voor jullie reacties! ![]() Groetjes, Barbara |
| 08/09/2008 @ 06:54 Barbara | Hallo, Ik heb dit weekend Beba (met Evian-water) geprobeerd en het resultaat was, net als bij Nutrilon Verzadiging, enorme krampen en een hele dag hartverscheurend wenen... Ik ben echt aan het einde van mijn Latijn... ![]() Groetjes, Barbara |
| 08/09/2008 @ 08:37 Marleen | Bij onze oudste hielp het als ik de fles eruit trok en dan direct de speen er in stopte. Dan bleek meestal dat hij gewoon zuigbehoefte had |
[Reageer]

Nooit verzadigd - help!