[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/09/2008 @ 06:55 el81 | Hoi, Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. En ik heb ook last van buikpijn, het lijkt op menstruatiepijn. Ik ga zometeen om 8uur naar de dokter. Ook op mijn bloeddruk te laten meten heb af en toe last van duizeligheid. En ik heb ook wel last van steekjes in mijn rechtse eierstok. Ook ben ik best misselijk en voornamlijk s'avonds zo naar het eten. Maar dat heb ik liever als smorgens als ik moet gaan werken. Ik laat wel weten wat mijn dokter zegt, en anders als je, je zorgen maakt moet je, je huisarts even bellen mischien mag je daar wel terecht. Het is toch je eigen lichaam wat je voelt en al je onzeker bent zo ik gewoon even langs gaan. Sterkte groetjes el81 |
| 25/09/2008 @ 07:25 Sprotje ![]() | Nadat ik bovenstaande reactie plaatste ben ik beginnen gewaar worden dat mijn borsten geen pijn meer doen. Is dit normaal????? |
| 25/09/2008 @ 10:44 Balli | Ik zit ook met hetzelfde probleem. Heb ook ongipijnen alsof ik elk moment m'n regels ga krijgen. Heb ook al gelezen dat dit normaal is, maar maak me toch ook zorgen hoor. Zla pas gerust zijn als ik bijde gyne kan. |
| 25/09/2008 @ 11:15 Balli | Een vrouwenlichaam zit toch raar ineen he M'n eten ligt precies snel op m'n maag, ik hoop geen beginnend teken van misselijkheid. |
| 25/09/2008 @ 12:57 sprotje | Ik voel vandaag NIETS meer!!!!! Zou dit een slecht teken kunnen zijn???? Geen ongipijnen, geen pijnlijke borsten, niets meer!!!! Ik moet wel om het kwartier naar het toilet maar dan nog is het niet veel dat ik moet plassen. |
| 29/09/2008 @ 16:49 duimelijntje | ik weet nu ook een paar dagen dat ik zwanger ben van de derde. ![]() ik vind het erg spannend want ik heb steeds een zeurend gevoel in mijn buik. ik heb dit voorjaar een miskraam gehad en dus ben ik bang dat het nu misschien weer fout gaat.![]() ik mag 16 okt al naar de gyn maar dat is voor mijn gevoel toch nog zo ver weg |
[Reageer]

buikpijn altijd maar

M'n eten ligt precies snel op m'n maag, ik hoop geen beginnend teken van misselijkheid.
gehad en dus ben ik bang dat het nu misschien weer fout gaat.