< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » buikpijn altijd maar

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
buikpijn altijd maar
25/09/2008 @ 05:27
Kathleen

Online Status Bekijk profiel
Al van voor ik weet dat ik zwanger ben (al sinds een dag voor nod zeg maar) heb ik constant buikpijn.
In het begin was dat meer ongipijn. Nu zijn dat steekjes links, dan weer rechts, dan een zeurende pijn,dan pijn aan mijn darmen,... Nooit echt krampen of dat ik denk van: "oei" maar echt leuk voelt het niet. Het is ook nooit de hele dag of zo maar ik vind het eng.
Mijn borsten vind ik ook heel raar. Dan zijn ze keigespannen, dan doen ze nauwelijks pijn.
Herkennen jullie die voortdurende buikpijn ook? Ik weet dat het bandenpijn wordt genoemd maar is dit echt dagelijks?

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 06:55
el81

Hoi,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. En ik heb ook last van buikpijn, het lijkt op menstruatiepijn.
Ik ga zometeen om 8uur naar de dokter. Ook op mijn bloeddruk te laten meten heb af en toe last van duizeligheid. En ik heb ook wel last van steekjes in mijn rechtse eierstok. Ook ben ik best misselijk en voornamlijk s'avonds zo naar het eten. Maar dat heb ik liever als smorgens als ik moet gaan werken.

Ik laat wel weten wat mijn dokter zegt, en anders als je, je zorgen maakt moet je, je huisarts even bellen mischien mag je daar wel terecht. Het is toch je eigen lichaam wat je voelt en al je onzeker bent zo ik gewoon even langs gaan.
Sterkte

groetjes el81
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 07:22
Sprotje

Online Status Stuur bericht
Hey,

Ik weet sinds dinsdagavond officieel dat ik zwanger ben. Ik had maandag al een test gedaan en dat was ook positief maar ik wou toch graag mijn bloedtest afwachten.
Ik heb ook constant ongipijnen en lichte steekjes in vanonder in mijn rug. Net of elk moment mijn maandstonden kunnen komen!
Ik heb hier al gelezen dat dit normaal zou zijn, maar ik versta je bezorgdheid. Zelf zal ik ook maar opgelucht zijn als ik 3 maanden ver ben of nadat ik op eind oktober naar de gyne geweest ben. Ik mag maar gaan naar haar op 2 maand. Ik vind dit nu wel heel laat hoor, maarja!!!!
Groetjes,
Sprotje

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 07:25
Sprotje

Online Status Stuur bericht
Nadat ik bovenstaande reactie plaatste ben ik beginnen gewaar worden dat mijn borsten geen pijn meer doen. Is dit normaal?????

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 10:44
Balli

Online Status
Ik zit ook met hetzelfde probleem. Heb ook ongipijnen alsof ik elk moment m'n regels ga krijgen. Heb ook al gelezen dat dit normaal is, maar maak me toch ook zorgen hoor. Zla pas gerust zijn als ik bijde gyne kan.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 11:06
Kathleen

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik ben vandaag naar de gyn geweest voor een take in en heb hem gezegd dat ik mij zorgen maakte. Hij heeft gevoeld en zei dat hij heel goed kon voelen dat ik zwanger was en dat ik mij dus niet ongerust moet maken. die pijntjes zijn de werking en verandering van de baarmoeder.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 11:15
Balli

Online Status
Een vrouwenlichaam zit toch raar ineen he M'n eten ligt precies snel op m'n maag, ik hoop geen beginnend teken van misselijkheid.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 12:57
sprotje

Ik voel vandaag NIETS meer!!!!! Zou dit een slecht teken kunnen zijn???? Geen ongipijnen, geen pijnlijke borsten, niets meer!!!!
Ik moet wel om het kwartier naar het toilet maar dan nog is het niet veel dat ik moet plassen.
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 23:31
maggie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vorige week had ik elke dag buikpijn, en vanavond kreeg ik weer wat buikpijn, Heb in het begin (week 4/5) een paar dagen bloedverlies gehad maar dat ging ook van de ene op andere dag over.

Hopelijk heb ik morgen geen buikpijn meer. Ik moet dinsdag naar de verloskundige.
Ik wordt ook al dikker, vooral savonds. Dat je broeken knellen zeg maar.

Dus............... maar bij een tweede wordt je sneller dikker zeggen ze.

Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Maggie

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 16:49
duimelijntje

Online Status
ik weet nu ook een paar dagen dat ik zwanger ben van de derde.
ik vind het erg spannend want ik heb steeds een zeurend gevoel in mijn buik.
ik heb dit voorjaar een miskraam gehad en dus ben ik bang dat het nu misschien weer fout gaat.
ik mag 16 okt al naar de gyn maar dat is voor mijn gevoel toch nog zo ver weg
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]