[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/09/2008 @ 16:28 Cin | Hallo, Onze meid is op dit moment tien maanden maar ook toen ze acht maanden was was dit haar ritme: 8:00- wakker fles 9:00 en een halve boterham 9:00/9:30 weer naar bed. 10:30 wakker fruithapje 12:30 hele boterham en fles spelen 13:00 slapen 15:30 wakker koekje en wat sap spelen 17:00 groentehap en Yoghurt 19:00 fles (deze mag er eigenlijk nu af maar ze drinkt nog te weinig wat anders) 1930/20:00 naar bed (de fles van 23:00 hebben we met zes maanden er al af volgens mij) Succes ermee!! Groetjes ![]() |
| 28/09/2008 @ 16:23 Nele | Hey, Liam is nu 7 md en een week en dit is zijn slaapschema op om 7u dutje rond 9u (meestal slaapt hij 2u, maar kan meer of minder zijn) dutje rond 13u30 (idem) slapen om 20u @ Marleentje, Liam houdt het ook bij 4 voedingen ipv 5... Toen ik borstvoeding gaf, wou hij er nog 5 maar in de overgang naar zijn fles merkte ik dat zolang hij er 5 kreeg hij altijd over had (hij gaf aan dat het echt 'teveel' was) en nu is het veel meer op zijn maat (hij eet ook stukken beter). fles van 210 groentepap + fles 90 fruitpap + fles 90 's avonds fles van 240 + beetje meel. Meestal heeft hij nog beetje over. elke baby zijn eigen ritme en voeding zeker. Da's voor de baby's (en de ouders ) het allerbeste!@ babygirl... Liam slaapt veel beter sinds hij op zijn eigen kamer slaapt. Als hij 's nachts eens weent, ga ik even tuutje geven, hem eens aaien en dan terug naar bed! Soms lukt het hem echt niet om terug in te slapen en dan komt hij wel eens mee bij ons in bed (kwestie om toch nog beetje te kunnen slapen). Ik heb het geluk dat hij er (momenteel toch) nog geen gewoonte van maakt. Ik tracht wel te vermijden dat dit 2 dagen na elkaar zou gebeuren. Succes! |
[Reageer]

Slaapritme/schema 8 maand

hebbe jullie tips ??? 

) het allerbeste!