< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » erge ruzie gemaakt :-(

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
erge ruzie gemaakt :-(
02/10/2008 @ 16:19
jik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

hihi,

sorry dat ik lach, maar het is zo herkenbaar.

Ze vroegen in het ZH direct na de bavalling of we nog een kind wilde en we riepen alletwee tegelijk NEEEEEEE.
Niet om de bevalling, maar om mijn hormonen hahahaha.

Hij heeft echt af moeten zien hoor.
Die ruzie (ga het toch maar vertellen hihi) Begon met het feit dat ik een Mac Milkshake wilde hebben, en die is 70km bij ons vandaan. Ik moest en zou met de auto naar de Mac en als ik niet mocht, moest hij maar gaan. NOUOUOU Snappen jullie dat? dat hij niet eens ff voor mij een milkshake wil halen. Maargoed dan komt het probleem. Zie je wel, je houdt niet meer van me (hihi) en ik ben niet meer aantrekkelijk genoeg (HAHA) en heb je een ander? (whoehahaha)
En dan allemaal om 1 milkshake En blijven zuigen he, en doorgaan totdat hij zijn jas pakte en ik nog schreeuwde dat ik er voor zou zorgen dat hij heeeel veel allementatie moest betalen hahahaha.
En ja hij weg en ik heeeeeeeul ongelukkig. Heb zo staan trillen dat ik dacht, dat is het einde van mijn relatie en zwangerschap en idd een dag later ook een bloeding. Maar die kreeg ik soms ook als ik nieste.
Alles is goedgekomen hoor. 10 minuten later stond ik in zijn armen te brullen hihi. we zijn nog bij elkaar en mijn dochter is super geweldig en gezond.
Als ik weer zwanger ben, dan moet ik 9 maanden apart van manlief, anders vermoorden we elkaar haha.

Heerlijk hormonen

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:25
Saar

Online Status Bekijk profiel
Hahaha, wel grappig! Ik moet zeggen dat ik hier momenteel nog niet veel last van heb. Ik moet wel veel sneller wenen tijdens een film (zelfs bij horrorfilms!!!)

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:26
pinkytjeuh

hey
sorry vo het binnen vallen ! maar heb net ook ruzie gehad en weet zelf niet waarom !ale tlig allemaal aan mij ze, ma snap tij dna nie oedak mij voel ! heb echt veel last van kwaaltjes en loop o zo emotioneel ! pff soms denk ik echt nu we ene kind krijgen dat alles over is en kga echt kapot van verdriet als da zo zou zijn ook al weet ik dat het wellicht straks weer goed komt ! pff gewoon even mijn hart gelucht sorry
xxx

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:30
Saar

:-) komt allemaal wel goed hoor meid! Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:35
pinkytjeuh

ik weet dat het goed komt maar had gewoon weer en emo moment ! hoop echt dat hetna 12 weken betert ze want ben bijna een wrak !!
ik ben just 19 geworden! ale in augustus !
xxx

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:08
pinkytjeuh

ahja en de ruzie is al opgelost

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:15
Saar

ha da's goed nieuws!! Je vriend zal ff (nog enkele maanden) op zijn tanden moeten bijten :-)))

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:20
jik

HAHAHA wat heb ik te doen met die mannen

En met jullie ook trouwens.
Echt er komt een moment dat het weer over is tot het moment van bevallen en daarna het moment van opvoeden, want geloof me daar kun je ook flinke ruzie over krijgen. Moeder zegt nee, vader zegt JA etc etcetera.

Heeeeeeeel veel sterkte dames en nog meer voor de aanstaande papa's

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 09:12
pinkytjeuh

ja we zijn gistere naar een huis weeste kijke en die had 2 slaapkamers e , mijn vriend ziet het zitte , maar ik zei er op ja ma das goe voor int begin ma ik wil wel meer kindjes e , zeg tij ja ma twee kunne in begin nog same slape ! kzeg ma kwil der meer dan twee e , ja zegt tij , da meende nie , ge doe nu al hele dage ambetant , en ge zei alle dage ziek! kzeg jamaja alle zwangerschappe zijn anders e ! zeg tij ja ma ik moe der wel mee lere leve e! kzeg aaaaaah zittet zo , kzeg kwou echt da ge maar 1 dag ke voelde hoe het is om zwanger te zijn ! twas direct stil dan ! we woude vroeger altij een groot gezin make , maar nu ij zo voelt oe beu dak het eb , is tij al aan het twijfelen ze !
xxx

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 09:23
Reen

Hihi, mijn man zei gisteren, we houden het maar bij 1 kind!!! Als ik namelijk honger krijg word ik misselijk en ik kwam net thuis uit mijn werk en had dus honger en was uitgeput! Toen moesten er net boodschappen gedaan worden, geen goede combinatie!!!

Gelukkig konden we er achteraf wel om lachen en ik vertelde hem, zolang we nog af en toe ruzie hebben is het goed, werken de hormonen gelukkig nog!!!

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 09:25
pinkytjeuh

hehe ! ik zei hem nog mss kan je de volgende keer 9 maande bij je ouders gaan wonen ik ben ook zo misselijk als ik honger heb ! ma dan zo misserlijk da je nergens meer goesting in hebt e! echt beu e !
heb het trouwens nu ook , heb nog maar 1 koekje gegete , ben nog maar net wakker ze! ,maar denk dat ik een eitje ga bakken ofzo !
xxx

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 10:36
jessy

dit is allemaal zo herkenbaar voor me :)
Bij men eerste zwangerschap had ik dit ook hebben we vreselijke ruzie gemaakt om iets stom en ging ik omhoog voor het minste .
Men man zei ook al geen 2de meer zene hihi.
Maar na een jaar was ik toch terug zwanger en had ik dit terug hij kon niks goed doen .
Dus zeker geen 3de meer want kben niet te genieten als ik zwanger ben .
Ben nu toch zwanger van een 3de en nu heb ik het niet (ale af en toe maar )
Mss dat het is omdat het een ander geslacht is nu .

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:02
pinkytjeuh

ale dan zou ik nu een jongen verwahte want ben echt soms vreent zevoor domme dinge echt pff xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]