< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Overtijd en testen blijft negatief

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Overtijd en testen blijft negatief
Gisteren @ 20:26
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Hoe gaat t?

Wendy: Gefeliciteerd wat een supergoed nieuws!!
Ben heel blij voor jullie! Eindelijk na dat vervelende nieuws leuk nieuws
En gelukkig dat je vader zo snel weer naar huis kan en t toch een beetje meevalt.
Hopen dat t met de medicatie op te lossen is.
Ja idd, kunnen we eindelijk weer verder waar we gebleven waren en hoop dat ik je snel mag nadoen
Fijn weekend! Maar dat zal vast wel lukken nu.

Snuiteke: Wat vervelend zeg! Was t daarvoor ook altijd gewoon optijd/regelmatig (voor jullie voor je kindje gingen). Dat had ik ook altijd tussen de 28 en 31 dagen. Tot we voor nr 2 gingen toen werden t 33 dagen toen 37 en dan nu 96 en dan dankzij de pilletjes wie weet hoe lang t anders nog geduurd had.
Vervelend he dat je lichaam je zo in de steek laat en voor de gek houd. Hoop in ieder geval dat je s snel doorkomen of dat je toch gewoon bent.
Sterkte ermee

Fijn weekend allemaal!

Groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:56
snuiteke

Online Status
Tamara, voor we aan kindjes begonnen nam ik de pil, dus dan was ik wel regelmatig . Ben in juni gestopt en in juli en augustus zijn mijn maandstonden steeds doorgekomen op dag 31. Vanaf september is alles ontregeld eigenlijk, toen kreeg ik pas na 62 dagen mijn ms, en nu gaat het precies dezelfde toer op. Heb vanmorgen terug een test gedaan, omdat de vorige (na ongeveer 24u weliswaar) wel positief aangaf, maar die is mislukt, geen controlestreep. Nu heb ik al veel gelezen op het internet dat vrouwen pilletjes krijgen om hun maandstonden op te wekken, ik vraag me af of dit ook al iets voor mij is. Ben al bij gyné geweest en die zegt van gewoon af te wachten en dat ik gewoon ontregeld ben door de pil. Wat denken jullie?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:21
Tamara

Online Status Bekijk profiel
hey allemaal,

Snuiteke: Wat vervelend zeg, en voor je de pil begon te nemen was je dan ook gewoon regelmatig? Anders kan t misschien wel dat ontpillen zijn? Heb er niet veel verstand van maar je hoor t vaker he?
Ik heb ook pilletjes gehad van de ha, en na 3.5 maand zijn ze dan eindelijk doorgekomen. Na mn 1e zwangerschap heb ik geen pil meer genomen en was t ook altijd regelmatig, tot we voor nr 2 gingen en t langer werd. Dus ben benieuwd of t na deze keer weer vanzelf komt en hoelang t dan weer moet duren.

Maar ik was ook rond de tijd van jou dat ik die pilletjes kreeg dus anders gewoon eens vragen aan de ha misschien? Want als t steeds zolang duurt schiet t ook allemaal niet op he. OF gewoon hopen dat je gewoon bent dat t daarom zolang duurt. Wanneer ga je weer testen dan? Hoop dat die wel lukt!
Want steeds zolang wachten is ook niet echt leuk he, vooral niet als je graag een kindje wilt. Die gyn en ha hebben allemaal makkelijk praten dan.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]