[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/09/2008 @ 21:47 karo | yéléna Hallo, We zijn al een tijdje op zoek naar een meisjesnaam maar we vinden dat zo moeilijk.Ik vind veel namen mooi maar voor te zeggen dat is de naam dat ik aan mijn kind geef dat is niet gemakkelijk.Tot hier toe zou het Yéléna worden.Wat vinden jullie van die naam? Groetjes |
26/09/2008 @ 22:09 ![]() | Yeléna heeft een hele tijd op mijn lijstje gestaan en dat terwijl ik helemala niet voor Y namen ben ![]() |
| 27/09/2008 @ 11:34 calimero ![]() | Ik vind het best wel een mooie naam maar zou hem schrijven zonder die accentjes... |
| 27/09/2008 @ 13:52 Julke | Ik vind het ook een mooie naam. Hij staat ook bij mijn favorieten maar geschreven als Jelena. Succes bij het kiezen! |
| 27/09/2008 @ 19:26 karo | Ik twijfel ook nog voor die accenten want das ook moeilijker voor je kind dat te leren schrijven maar mijn vriend heeft het liever met accenten.Ach ja we zien wel kheb nog een kleine 6weken.Toch bedankt voor de reacties Groetjes |
| 28/09/2008 @ 16:37 Nele | Ik heb een nichtje (Jelena) dat zo noemt en vind het hele mooie naam... mijn voorkeur gaat wel eerder naar de schrijfwijze met een J, maar dat is persoonlijke keuze ;-) |
[Reageer]

yéléna