[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 12:23 konijntje | Tja, hij is nu mss wel verliefd maar kan nog op zijn stappen terugkeren als hij beseft dat die andere vrouw haar huwelijk niet wil opgeven. Ik zou eerder denken aan een bemiddelaar alvorens gerechtelijke stappen te nemen. Beter 'als vrienden' (hoe moeilijk ook) uit mekaar te gaan dan meteen in oorlog met mekaar te gaan. Denk in het voordeel van de kinderen. Sterkte! |
| 29/09/2008 @ 14:01 ... | In het belang van jullie kinderen: Is de vader (los van wat hij jou heeft aangedaan) een goede papa voor zijn kindjes? In dat geval vind ik dat hij gewoon recht heeft op co-ouderschap. Oké, hij had jou niet moeten bedriegen (en voor die andere moeten kiezen), maar als hij een goede papa is, vind ik dat hij even veel recht heeft zijn kinderen te blijven zien. Dit is iets wat je in het belang van de kinderen moet regelen, zonder wraak te nemen op hem door ze af te nemen, want daarmee ga je je kinderen even veel pijn mee doen (en ik neem aan dat je dat niet wil) Verder wens ik je veel sterkte. |
| 02/10/2008 @ 11:35 sofie | Hallo, "..." heeft wel gelijk hoor, je kindjes hebben hun papa ook nodig, ze zullen al genoeg lijden onder een scheiding. Wat er tussen jullie 2 gebeurt, vind ik heel erg voor jou he, ik wens je echt veel sterkte. Het is heel normaal dat je gekwetst bent en hem ook pijn wil doen maar probeer in de eerste plaats aan je kinderen te denken. Zij zijn sowieso al de dupe, en zij voelen het wel als je hun papa "haat". Dat is voor een kind al moeilijk genoeg. Een kind blijft trouwens altijd loyaal tov zijn ouders, kwaad spreken over de ander keert zich vaak tegen de ouder die kwaad spreekt ipv de ander. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik klein was maar mijn mama heeft nooit kwaad gesproken over mijn papa (ook al was hij een alcoholieker, ze zei altijd "hij is ziek") en daar ben ik altijd dankbaar voor geweest. Hou je goed! |
[Reageer]

alleenstaande mama van 27 met 2 kids