Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/11/2008 @ 17:37 amina | Hallo allemaal, ik zag dit onderwerp en ik heb wel zin om wat mee te praten of weetjes uit te wisselen. Een korte voorstelling van mezelf. Ben een belgisch bekeerd meisje van 26 jaar. Ben getrouwd vorig jaar getrouwd met een marokkaan (geboren in marokko). En ben vorig jaar bevallen van een dochtertje Siham genaamd. Ben nu zwanger van mijn 2de. Mijn schoonmoeder praat altijd berbers tegen mijn dochtertje, mijn man af en toe en ik doe mijn best. ![]() Ik wil dat mijn kinderen de marokkaanse taal heel goed kunnen, omdat ik langs de kant van mijn man, veel familie heb die geen nederlands kunnen. Voor de opvoeding doen we een beetje van beide kanten. Mijn dochtertje word als moslima opgevoed, halaal eten, ramadan, bidden,... Het enige wat we langs de belgische kant doen, is sinterklaas, pasen, kerstmis (wel zonder een kerstboom° , het gaat vooral om de kadootjes. ![]() xxx |
| Vandaag @ 16:01 amina | Hey, mijn man is van Al Hoceima. Ik kan nog ni zo goed berbers hoor, af en toe versta ik wel iets maar ni om te zeggen super goed. Ben in januari nog maar 2jaar met mijn man, waarvan 1jaar getrouwd. En bij mijn schoonouders, zelfs tegen mijn man, durf ik ni echt te praten, heb schrik om fouten te maken. xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's in een gemengd huwelijk

wij