[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 21:20 mam | Wat vinden jullie van de naam Hannes voor een jongen? Andere suggesties in die stijl? Komt deze naam vaak voor denken jullie? |
| 30/09/2008 @ 14:54 Suzan | Ik vind Hannes niet mooi. Vind het meer een benaming voor een oude man ![]() Mijn mening he, smaken verschillen. Misschien vind je deze namen leuk: Niek Berend of Barend Ties Succes met zoeken en kiezen! |
| 30/09/2008 @ 15:12 an | Waarom niet Wannes? |
| 30/09/2008 @ 15:38 Baki ![]() | Ik vind Hannes wel een mooie naam. Dat is een naam dat je niet veel hoort. Daarom vind ik hem mooi. ![]() |
| 30/09/2008 @ 16:46 Hanne9 | Hier wordt het een Hannes! Mooie naam dus :) |
| 30/09/2008 @ 16:47 saar ![]() | hannes geweldig!! ben echt voor de oudere namen ook mooi; warre, wannes, jules, en louis ![]() stel me er echt een heel cool kereltje bij voor ![]() |
| 30/09/2008 @ 16:52 mam | Hanne9, heet jij echt Hanne? En dan je zoontje Hannes? |
| 30/09/2008 @ 16:54 mam | Saar, Warre en Wannes vind ik ook mooi. Jules en Louis vind ik niet zo mooi, een heel ander genre vind ik. |
| 30/09/2008 @ 17:51 mimi1701ap16 ![]() | hai, Ik ken wel een Hannes via een vriendin, maar vind em ook nen schone naam! ![]() ![]() |
| 30/09/2008 @ 17:59 Hanne9 | Nee hoor, Hanne is niet mijn eerste naam. Dat zou een beetje te raar zijn :) |
| 30/09/2008 @ 18:11 Jen ![]() | Ik vind het helemaal niks. Smaak is toch persoonlijk heh? Zo zie je maar weer. |
| 01/10/2008 @ 09:11 Lisa | vreselijk, sorry |
| 01/10/2008 @ 09:13 sas ![]() | Wat erg vind ik dan hé? Hier in het westen is er een uitspraak wat een gehannes. Met andere woorden Hannes is niet zo slim/handig. |
| 01/10/2008 @ 09:49 mama van Hannes | Wij hebben een zoontje Hannes van bijna 6 jaar. Nog nooit negatieve eracties gekregen. Waarschijnlijk durven de mensen het niet recht in je gezicht zeggen als ze het niet mooi vinden. Wel al veel positieve reacties. Iemand zei mij ooit 'Hannes is een stuk mooier dan het boerse Wannes' Nu ja, ieder zijn keuze en ieder zijn smaak, maar ik vind HANNES nog steeds een prachtige naam. Mooi, Vlaams en eenvoudig, gekend en toch niet vaak voorkomen. Niet te speciaal en niet te gewoon. |
| 01/10/2008 @ 15:22 Geheimpje | Hoi! Ik vind Wannes een geweldige naam, mijn man ook, maar... mijn broer heet al Wannes, dat konden we dus niet pakken. Nu hebben we onze meisjesnaam al wel, en sinds kort ook twee jongensnamen: Joppe of Jannes! Ik vind Jannes nog net iets leuker klinken dan Hannes. Voor mij ligt Hannes te dicht bij Hanne, wat het iets meisjesachtig geeft, en kennen wij hier ook de uitdrukking 'wat een gehannes!', wat niet zo positief klinkt. Ik ga dus in elk geval eerder voor Jannes dan Hannes. Aan de andere kant: die uitdrukkingen of associaties die mensen maken bij namen gebeuren alleen maar als ze het kind nog niet kennen. Ik ben zelf leerkracht, en als ik in het begin van het jaar de namenlijsten zien, dan heb ik ook vaak al een idee of oordeel. Maar als je het kind dan ziet of leert kennen, dan past die naam elke dag beter en beter! Als het voor jullie klikt: Hannes dus! Lies |
[Reageer]

Hannes