< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » wie weet wat er met me is?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
wie weet wat er met me is?
01/10/2008 @ 12:01
partice

hallo allemaal,

even uitleggen wat er aan de hand is...

ik pak de pil en ben dag 13 en 14 vergeten te pakken.
op dag 15 pak ik s'avonds de pil en ben ik intiem geweest.
nu heb ik de week erna niks als brandend maagzuur, buikpijn, 1x smorgens misselijk, steken. ik pak mijn strip verder uit met op zondag de laatste pil. normaal krijg ik dan donderdags mijn regels maar nu bleven ze weg. de krampen blijven en ik heb heel veel bruin bij t afvegen. zaterdag zat er (bij t afvegen) een klein slijmpje bloed bij maar verder eigenlijk niks.
heb dan zaterdag omdat ik me toch wel zorgen maakte een test gedaan maar deze was negatief.

wat is er met me aan de hand? ben ik toch zwanger of is mijn hormoon huishouding gewoon in de war of zit ik misschien met een ontsteking ofzo?

weet iemand raad?
Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 14:00
Mariël

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

In principe is het zo dat als je de eerste 7 dagen van je cyclus je pil trouw geslikt hebt, je beschermd bent voor die hele maand. Maar je hebt natuurlijk altijd de uitzonderingen op de welbekende regel. Toch denk ik dat je hormoonhuishouding inderdaad wat in de war is, zeker omdat je negatief getest hebt. Een ontsteking lijkt me niet erg waarschijnlijk gezien de klachten die je omschrijft, tenzij je ook koorts hebt. Als je het niet vertrouwt, zou ik even langs de huisarts gaan.

Groetjes,
Mariël

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:32
Patrice

hoi,

bedankt voor je reactie.
vond t allemaal een beetje eng omdat ik geen zuiver bloed had verloren, kan dat dan dat je een keer overslaat?

groetjes
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 17:20
Mariël

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja, ik heb dat zelf ook wel 's gehad. Maar nogmaals: als je er niet gerust op bent, misschien toch een bezoekje aan de huisarts brengen.

Groetjes,
Mariël

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:48
dina

hoi patrice,
ik heb percies het zelfde als jou meegemaakt ook 2 keer achter elkaar de pil vergeten en ook ni echt ongesteld geweest alleen rozig bloed en bruinvelies nou ik dacht ook van mischien zwanger ???
dus test gedaan maar die was negatief
maar ik ben er nog altijd niet zo zeker van ik h heb veel krampen in mijn buik
dus k ben benieuwd naar jou heb je nog ergens last van dat je zou denken dat je zwanger bent ?
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:56
Nessie82

Online Status
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem. Zou 2 weken geleden mijn maandstonden moeten gehad hebben maar heb ze nie gekregen. Ik ben altijd regelmatig dus vind dit héél raar. De dag dat ik ze moest hebben,heb ik wel een kleine bloeding gehad. Heb getest maar was negatief. Maar voel me wel raar vanbinnen. Heb het gevoel dat mijn borsten groeien en heb het zuur,iets wat ik anders nooit heb!!

Kan iemand me raad gven aub?

Dikke Kus.
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:02
Vieke

Online Status Bekijk profiel
Als je nu nog negatief test, 2 weken na je uitgerekende datum...dan vrees ik dat je niet zwanger bent hoor...en anders laat je het maar best testen bij HA!

Succes!
Vieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]