[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 14:04 Heleen | Hallo, Ben voor controle bij de verloskundige geweest, en daar bleek dat ik bijna twee cm ontsluiting heb. Ben nu 36 weken zwanger van ons tweede kindje. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan de bevalling nu ook snel beginnen? Groetjes Heleen |
| 01/10/2008 @ 14:41 nele | Ontsluiting zegt niks dat het snel zal gaan. Ik liep al vanaf 38 weken met 3cm rond, maar ben toch maar mooi bevallen op 40 weken en 6dg, het is dus afwachten |
| 01/10/2008 @ 15:00 Qtje | Hoi, Ik had op 34 weken 2 cm ontsluiting, op 37 weken bijna 4cm en op 39 weken bijna 5cm... en ik loop nog vrolijk rond! :-) Ben nu 39 weken en 4 dagen zwanger. Ik had ook schrik dat de bevalling vroeger zou beginnen. Mijn gyn was er nochtans nogal gerust in had ik de indruk. Ik mocht gewoon blijven werken (heb wel zittend werk achter de PC), maar moest het 's avonds en in het weekend wat rustiger aan doen (ben nogal een bezige bij...). Nu ja, elke zwangerschap is anders, dus het blijft spannend! Succes! Groetjs! |
| 01/10/2008 @ 15:22 Heleen | Bedankt voor alle reacties! Ik zou het niet heel erg vinden als de bevalling eerder begint! Ben zo benieuwd naar ons kindje! Maar het blijft afwachten. Weet iemand of je nu nog mag vrijen? GRoetjes |
| 01/10/2008 @ 22:38 miss boesy ![]() | ik heb hadt rond 38 weken 3-4 cm opening,;; en ondertss 8 dagen verder loop ik nog rond de gyn geeft niks gezegt ,van dingen dat ik niet zou mogen doen |
| 02/10/2008 @ 14:41 jongemeid ![]() | Vandaag bij de gyn geweest en ik heb een beetje opening. |
[Reageer]

ontsluiting