[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 14:50 Marge | Meer wakker 's nachts = niet genoeg aan BV? Ons zoontje van 4,5 maand werd tot een tweetal weken geleden maar één keer wakker 's nachts om te drinken (sliep meestal ongeveer 6u en dan nog eens 3u). Nu wordt hij al een tijdje terug om de 3u wakker, gewoon drinken en verder slapen. Voor een sprongetje lijkt me dit wat lang te duren. Overdag wil hij ook bijna niet meer slapen. Tenzij we weg zijn met de auto of de buggy, dan lukt het wel... Is dit volkomen normaal voor een babytje van die leeftijd? Ik zou denken van wel, maar nu de fruit- en groentenpap adviezen me rond de oren vliegen wou ik toch eens aan jullie vragen of het zou kunnen dat hij niet genoeg heeft aan de borstvoeding? Ik verwacht helemaal niet dat hij doorslaapt hoor, maar het is wel wennen er terug zo vaak uit te moeten, vooral nu het 's ochtends veel langer donker is. ![]() |
| 01/10/2008 @ 15:36 Marge | Bedankt voor de antwoorden! En ginnie, dat klinkt idd nét hetzelfde als hier bij ons :-) Beetje op onze tanden bijten dus... Groetjes! |
| 02/10/2008 @ 07:58 Marge | Vannacht heeft Arjen geslapen van 21u tot 0u30 en dan tot iets na 7u! Alsof hij het wist... ![]() Voel me echt een ander mens. ![]() |
| 02/10/2008 @ 16:15 ginnie ![]() | oef dat lucht toch even op Marge! Eenmastige sprong is het dus wel! Hier gaat het ook al beter,maar nog niet als voorheen. |
| 05/10/2008 @ 22:52 Marge | Hier lijkt het voorbij! Hij drinkt overdag terug zoals voorheen, en vorige nacht heeft hij zelfs geslapen van 21u30 tot voorbij 7u... Zaaaaaaalig! ![]() |
[Reageer]

Meer wakker 's nachts = niet genoeg aan BV?