< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » ben er ambetant van

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
ben er ambetant van
01/10/2008 @ 18:09
kadeetje

Online Status Bekijk profiel
pfffffffff vandaag terug naar de gyne , nog niks van opening of verweking van de baarmoederhals nu ik vroeg of dit rap kon veranderen ( aangezien mijn datum 5okt is) hij zei ik zal u eens iets zeggen, ik ga in verlof van 4 tot 10 oktober en tegen dan zal het nog niet gebeurd zijn , ik mag maximum 10 dagen overtijd anders wordt ik 15 oktober ingeleid ... pfffffffff ik wou dat het veranderde deze nacht of volgende nacht, of de nacht erop ... zou het nog kunnen of moet ik echt de gyne geloven ?

Veel liefs ik en ons

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 18:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Kadeetje,

Hier ook helemaal nog nikske ad hand.. vrijdag mag'k nog'ns naar de gyne én dan weten we weer een beetje meer!
Ach, ik heb mezelf er bij neergelegd ondertussen... ik vertrouw op men lichaam én als ons beebje zich nog goed voelt in men buik, moet ie nog maar effe blijven zitten !! Die 10dagen gaan écht snel voorbij zijn hoor, maak je daar geen zorgen over!

(bij men zussen is het trouwens telkens begonnen zonder voortekens, gewoon 's avonds/'s nachts dat het water brak en hupsakee... dus het kan alle kanten uit hoor!)

Ondertussen kan je wel allerlei truckjes proberen natuurlijk (maar of ze helpen) ... vb: badje nemen met lavendelolie, pikant eten, verse ananas eten, gini/schweppes drinken, trappen lopen, touwtje spring...

Veel succes nog met de allerlaatste loodjes é!!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:06
Emma

kadeetje da's niet leuk om te horen he.
Maar geloof me, ik ken zo veel dames die wel veel opening, tekentjes, kwaaltjes, noem het maar op hadden (mezelf inclusief) en die lekker over tijd zijn gegaan of ingeleid zijn omdat ze al vanaf 36-37 weken dachten dat het elk moment ging komen

Je kan er maar beter van uit gaan dat je overtijd kan gaan, dan kan het alleen maar meevallen.
Die datum is niet meer als een "gokje" , je hebt 3% kans dat je net dan bevalt.
Nu 10 dagen is het maximum he, je kan gerust vragen om een compromis. Ik ga zelf 8 dagen overtijd en weet je dat ze me zelfs gisteren al wilde inleiden maar dat ik ineens zei "ach wel nee laat maar ik wacht nu wel nog effe"

Bovendien is het niet gezegd dat jij overtijd zal gaan omdat je geen opening of indicaties hebt. Het kan evengoed ineens beginnen met je water dat breekt of dergelijke, wilt echt niks zeggen hoor

Geniet gewoon lekker nog van je laatste weekjes zwanger en denk zo "binnen 2 weken heb ik hem/haar vast"

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:15
lolita

Online Status Stuur bericht
is ananassap ook goed?
of moet het echt verse ananas zijn?
x

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:21
Emma

verse ananas zegt men, en dan best nog het hart van de ananas (wat niet zo lekker is)
Maar ik vrees dat het een bakkenpraatje is.. Maar je kan het maar proberen, ik heb het ook gedaan en tis echt lekkerrrr

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:23
sylvie

hoi kadeetje,

ik heb net hetzelfde gehad als jij, op 39 weken niks van opening en ook op 40 weken zat er nog geen schot in de zaak, ik ben dan op 41 weken ingeleid geweest,
idd de laatste weken zijn lastig, zeker als je geen opening of zo verkrijgt, mijn gyn zei wel tegen mij dat het plots heel snel kan gaan, dus wie weet hoef je niet lang meer te wachten meid

silvie

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 22:04
Neentje

hier bij mijn vorige zwangerschap zeiden ze, dat ik nog pottoe zat op 38 weken en 6 dagen, de dag nadien op 39 weken dus... had ik plots 1cm opening. Dus het kan toch snel gaan ook. Ben die dag bevallen.

doei xxx

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 22:32
geraldine

inderdaad het kan tot tien dagen worden uitgesteld!!
Bij noah was ik uitgerekend voor 4oktober en mijn heertje heeft pas op 9okt besloten om dag te komen zeggen!!
Ik weet dat dit echt niet leuk is en geloof me ik was toen ook niet om aan te spreken!!
Maar je moet je alvast geen zorgen maken!!
Nu ben ik uitgerekend voor 8/01en dus heb ik mezelf voorgenomen om me niet te veel te focussen op deze datum!!!
Ik wens je heel veel succes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:03
elke

Online Status Bekijk profiel
bij mijn dochtertje op 36 weken naar de gyn geweest. toen zei ze "ik zie je zeker terug binnen 2 weken, want er is nog niks dat erop wijst dat je zou kunnen bevallen in die 2 weken. wel, heb die 2 weken net niet gehaald. 1 week en 5dagen later ben ik toen bevallen.
dus een dokter kan er ook niet altijd een tijd op plakken.

groetjes
elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]