< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » nuvaring en zwanger??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
nuvaring en zwanger??
01/10/2008 @ 20:03
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

Ik heb even een vraagje. Is er soms al iemand zwanger geworde terwijl ze de nuvaring gebruikte?
het zit namelijk zo, gebruik de ring nu al 7maand en nooit iets van gevoelt. In tegen deel minder dan voor ik iets gebruikte.
Nu heb ik sins een week een raar gevoel. Buik steeds opgezwollen,zeer in de borste. Ni veel honger en als ik eet dan voel ik mij vaak misselijk. Zoude da plots de hormonen zijn of zou ik toch zwanger kunne zijn? Nog geen testje gedaan.

gr sarah

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik gebruik de ring nu al n jaar of 3 denk ik maar ik heb het nog niet aan de hand gehad

Leen

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:43
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

ja ik ben zwanger geraakt tijdens het gebruik van de nuvaring. Ik ben zelfs nog een maand doorgegaan met een nieuwe ring voor ik er achter kwam dat ik zwanger was. Mijn meisje heeft hier gelukkig niets aan overgehouden.

Alleen ... moet ik er wel even een dikke MAAR achter plaatsen. Het komt doordat ik hem niet nauwkeurg gebruikt heb. Ik heb na de stopweek mijn nieuwe ring een dag of 4 te laat geplaatst. En daar hebben wij ons prachtige wondertje aan overgehouden

Als je hem heel nauwkeurig gebruikt hebt, zou ik me niet al te veel zrogen maken. Maar geen enkel anticonceptiemiddel is 100% veilig hé dus ik zou sowieso even een testje doen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]