< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » tanden poetsen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
tanden poetsen
02/10/2008 @ 16:50
jik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Hoi,

Ik zit even met een poets vraagje. Misschien dat er een tandarts of tandartsassistente op dit forum zitten hihi.

Normaal poets ik altijd haar tanden 2 keer per dag. Vooral omdat ze 2 voortanden gebroken heeft en die extra goed schoon moeten zijn.
Nu had ze 3 weken geleden een driftbui, want mevrouw moet en zal het SELLUF doen. Mocht geen seconde helpen om in iedergeval echt even iets te poetsen. een week ploeteren dat zelfs haar papa haar heeft vastgehouden en ik poetsen, ja het moest, want ze had al een week alleen maar tandpasta gehad en niet geborsteld.
Volgende dag had ik mijn elektrische tandenborstel op de lader gezet op de grond in de woonkamer. Zijn nog in verbouwing, dus moest ff daar.
Ze vindt dat ding en zet hem zelf aan en staat daar met een heel blij snoetjes dr tanden te poetsen ( heb hem wel op lagste stand gezet)
Ging heel goed. ik mocht hem omdraaien naar boven en naar onder en zij maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, want dat maakt een leuk tril geluid natuurlijk.
Toen bedacht ik mij dat ik bij deze tandenborstel (6jaar geleden) een gratis reisborstel had gekregen op batt.
Heb die gevonden en dat is dus nu haar tandenborstel. Ze poetst elke dag zelf zonder ruzie.
ik natuurlijk helemaal happy dat ik zo'n goede oplossing gevonden had.

Maar nu is mijn vraag, kan dit kwaad voor haar gebit? Of tandvlees?
Moet wel zeggen dat ik er batterijen in heb gedaan die al een beetje leeg zijn, dus schud niet zo heel hard.
Aangezien ze er natuurlijk ook op bijt en zo. Vroeg het me ineens af.
Hoop dat iemand het antwoord heeft.

Groetjes Jik

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:59

hey

mijn dochtertje wouden hub tandjes ook niet poetsen, en moesten ze kunnen namen ze ook onze electrische tandenborstel.
nu een tijdje geleden waren er kindertandenborstels met batterij te koop in de aldi. en heb hen zo elk 1 gekocht, wel nu poetsen ze ook zelf hun tandje en als ze eraan kunnen nemen ze hem zelf.
heb dat verteld bij tandarts (man moest op kontrole) en die heeft niets gezegd, dus denk niet dat het kwaad kan.

groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:24
jik

Dankjewel voor je reactie.

Handig he die dingen? hihi.
Dacht alleen ineens aan tandvlees en glazuur en zo.

groetjes Jik

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]