[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 20:10 emma | hallo, mijn dochtertje is intussen 16 maand en ben van hetzelfde gedacht i.v.m. groeimelk. Enkel en alleen volle melk lust ze niet, maar ik bouw de poedermelk af. Ben vorige week gestart met 150 ml water, 5 schepjes en 90 ml volle melk ( voor een fles van 240ml). Nu doe ik 120 ml water met 4 schepjes en120 ml volle melk, vanaf maandag proberen we 90 ml water met 3 schepjes en 150 ml volle melk. Op dit moment drinkt ze haar flessen uit zoals ze al altijd deed, soms alles soms maar de helft. Vroeger dronk ze wel haar melk op stand 2 van haar fles (dikke, verzadigende melk), nu geef ik het op stand 1 want het is inderdaad veel vloeibaarder). groetjes |
| 03/10/2008 @ 21:16 Astrid ![]() | Hier drinkt ie het als pap en dan met een heel klein druppeltje fristi erdoorheen. |
| 04/10/2008 @ 13:47 Mammie-D ![]() | Probeer het eens met roosvicee of diksap erbij te doen, dan schijnt het een beetje te smaken naar Yoghi, en dan steeds minder erin doen natuurlijk! |
| 04/10/2008 @ 15:37 reb ![]() | Probeer eerst gewoon eens een flesje volle melk te geven, misschien lust je dochtertje het wel direct (wie weet ) |
04/10/2008 @ 15:59 ![]() | Nee ze lust het niet, ik heb het al geprobeerd ! ![]() |
08/10/2008 @ 11:27 ![]() | Ik ben nu ook bezig met de poederpap af te bouwen. Deels poedermelk, aangelengd met volle melk. Ze merkt er niks van. |
| 09/10/2008 @ 09:44 carebear | Ik vind dat hier heeeeel foutieve raad gegeven wordt. Roosvise erdoorheen? Druppels fristie? Waar ben je mee bezig???? Nee, je kan het beste je kindje laten wennen aan de melk zoals die gewoon smaakt en nee idd is dat niet lekker in het begin , daarom dat je ook die poedermelk moet afbouwen en gewone melk moet inlassen geleidelijk aan. Ik las hier iemand die idd 120 poedermelk deed en 120 gewone. Das de juiste manier. Ik deed het nog erger, om de 2 dagen verving ik 1 schepje poeder met water door 30cc volle melk. En op 2 weken tijd dronk onze zoon zijn fles lekker volledig met volle melk, en hij heeft er niets maar dan ook niets van gemerkt. ![]() |
[Reageer]

van opvolgmelk naar volle melk

)
)
.
.