[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 20:35 ikke | Hoi, Vandaag is mijn NOD, ik had de afgelopen week last van een soort spierpijn in mijn onderbuik. Ik kon me niet langer inhouden en heb een test gedaan. Een van de kruidvat (2 voor 5 euro). Nu gaf die een heel licht 2e streepje. Mijn vriend zag hem ook. Ik heb per ongeluk 1 druppel meer gebruikt voor de test. Kan dat de test beinvloeden?? Ben ik nu zwanger of niet??? Ik had de test laat in de middag gedaan. |
| 06/10/2008 @ 13:45 ikke | Ik ben zwanger!!! Yes yes yes! Eerste afspraak staat al bij de verloskundige. Nu even bedenken hoe we het vertellen aan de ouders op een leuke manier. Het wordt ons 2e kindje... |
| 06/10/2008 @ 16:19 Free | nu al vertellen???? ben je niet goed snik???? |
| 06/10/2008 @ 17:01 Lies | Amai, free, wat een idiote reactie!Jij verveelde je zeker? Ik heb het al aan iedereen vertelt net na mijn testen! En ik heb nu 2 gezonde dochters! waarom zou je ervan uitgaan dat het fout gaat? Ik kon mijn blijheid zowiezo niet verstoppen dus ik besloot geen moeite te doen. Ikke: dikke proficiat en vertel het lekker aan iedereen die het wil horen! groetjes, Lies |
| 06/10/2008 @ 17:39 ikke | Free, Als je even goed had gelezen staat er niet dat ik ze direct inlicht of wel dan? Ik ben een idee aan het bedenken hoe we dat gaan vertellen op een leuke manier. En bij mijn 1ste heb ik het wel direct vertelt aan mijn ouders. Als het misgaat mogen zij het toch ook weten??? En het is mijn keus toch? |
| 13/10/2008 @ 20:29 ikke | Hoi Pierke, Uit ervaring zou ik zeggen; een streep is een streep! bij mijn eerste test was het ook echt heel onduidelijk maar er zat toch echt heeeel licht een streep. Ik heb weer testjes gehaald van kruidvat, 2 voor 5 euro. en een dag gewacht met opnieuw testen, en ja hoor de streep werd duidelijker. Het kan zijn dat je nog maar heel weinig Hcg hebt aangemaakt, over een paar dagen moet dit al veel hoger zijn en dus een duidelijker test geven. Succes! ![]() |
| 14/10/2008 @ 10:11 Inie | Hallo, Ik zou over enkele dagen nog eens testen, Pierke. Dan zou je toch een duidelijkere streep moeten zien als het resultaat positief is. Ik zal ![]() Groetjes |
| 14/10/2008 @ 18:46 | hallo ben nieuw hier van vandaag en ik zou graag wat meneningen horen want voel me zo onzeker. we zijn nu een jaartje bezig voor een kindje en ben normaal altijd optijd om ongesteld te worden. naar nu ben ik 10 dagen overtijd en ben gistermiddag test gedaan negatief ma na 20 min licht streepje maar op bijsl staat na 5 min resultaat na 20 min kan dat veranderen en telt de uitslag niet meer dus heb ik vanmorgen opnieuw getest weer niks en nu na half uurtje weer een licht streepje wel goed te zien ma volgens die testen telt da niet meer maar ik ben al zoveel dagen felle steken aan mijn eierstokken en onzettend felle lage rugpijn en moet ook enorm veel naar het toilet om te pissen zowel overdag als snacht heb ook altijd honger maar voor de rest voel ik niks wie kan me helpen want voel me zo onzeker groetjes ![]() |
| 14/10/2008 @ 18:48 marvickske | marvickske hallo ik heb iets heel raar aan de had ik heb vorige maand gemeenschap gehad op de vruchtbaarste dagen nu de 2 de oktober heb ik 2 dagen bloeding gehad daarna konstant ongi gevoel tot nu toe heb gisteren een zwangerschapstest gedaan die was negatief bekijk die test vandaag weer en nu is die positief en wat het rare is mijn temperatuur is niet naar 36.2 gegaan contant 36.6 normaal heb ik 36.2 rond mijn regels nu dus niet en van daag 37.2 moet mijn eisprong pas de 19 de oktober hebben weet iemand een antwoord hier op ????? |
[Reageer]

heel vaag streepje, wel of niet zwanger