< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » heel vaag streepje, wel of niet zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
heel vaag streepje, wel of niet zwanger
03/10/2008 @ 20:35
ikke

Hoi,

Vandaag is mijn NOD, ik had de afgelopen week last van een soort spierpijn in mijn onderbuik. Ik kon me niet langer inhouden en heb een test gedaan. Een van de kruidvat (2 voor 5 euro). Nu gaf die een heel licht 2e streepje. Mijn vriend zag hem ook. Ik heb per ongeluk 1 druppel meer gebruikt voor de test. Kan dat de test beinvloeden?? Ben ik nu zwanger of niet??? Ik had de test laat in de middag gedaan.
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 20:42
Mammie01

Online Status Stuur bericht
Hoi ikke,

als je de juiste wachttijd hebt gerespecteerd en er verschijnt een teken in het controlevenster (bolleke, streepke, hangt af van test) dan zou ik zo zeggen PROFICIAT! Mijn eigen ervaring vertelt me dat een streep een streep is! Ik wil ook niet te voorbarig zijn maar het is in elk geval een goed teken! Test morgen nog eens maar dan s'ochtends. Waarschijnlijk bevestigt die test wat je vandaag zag en dan ben je zeker! Ik al vast voor je!

Fieke

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:23
kimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey hey ikke

die extra druppel meer of minder is niet erg hoor..

als er twee streepjes zijn en je vriend ziet het ook dan ben je heerlijk zwanger...

super gefeliciteerd

liefs kim

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:28
zeena

hey,

ik heb vandaag ook getest,wel vroeger dan m'n NOD (kmoet eigenlijk nog een weekje wachten,maarja) wel en toen ik na 3 minuten ging kijken,was er een licht roos streepje te zien,maar toen ik nog eens ging kijken was het weg. Kan het dan zijn dat ik zwanger ben ??

zal zeker volgende week na men NOD nog eens testen.

xxx

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 11:39
petra

hay dames.

ik heb een week voor mijn nod getest en toen had ik een negative test. een half uur later stond er een heeeeel licht streepje.
een paar dagen later nog eens getest en weer een heel licht streepje.
ondertussen ben ik al weer over de helfd van de zwangerschap en alles gaat goed.
een streepje is een streepje.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:45
ikke

Ik ben zwanger!!! Yes yes yes! Eerste afspraak staat al bij de verloskundige. Nu even bedenken hoe we het vertellen aan de ouders op een leuke manier. Het wordt ons 2e kindje...
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:19
Free

nu al vertellen????
ben je niet goed snik????
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:27
Ilse

een tijdje terug hebben wij ook aan mijn schoonouders verteld dat we een kindje verwachten.
Aangezien onze achternaam een vogel is heeft mijn man 2 eieren uitgeblazen. Om de een heeft hij een roze strik gedaan en de andere een blauwe...

Mijn moeder heb ik het de dag zelf verteld. Ik liep met haar over de markt en kon het gewoon niet voor me houden. Daarbij zijn ze vaak in Brazilie waardoor ik blij was dat ik het zo kon vertellen. Maar kon ook de meeste luchtjes op de markt niet echt aan.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:29
Ilse

Free doe ff normaal joh!
Natuurlijk kan er van alles fout gaan, maar wie kunnen je nou niet beter steunen dan je ouders??
Tenslotte blijft de keus voor ieder persoonlijk. Dus als zij het wil vertellen waarom niet???

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:30

free wat voor een lompe reactie is dat nu?
Als iemand haar geluk wil delen zeg ik vooral doen! En als het nog zou mislopen (wat hopelijk niet zo is) dan heb je mensen om op terug te vallen en die verstaan waarom je triest bent!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 17:01
Lies

Amai, free, wat een idiote reactie!Jij verveelde je zeker?

Ik heb het al aan iedereen vertelt net na mijn testen! En ik heb nu 2 gezonde dochters! waarom zou je ervan uitgaan dat het fout gaat? Ik kon mijn blijheid zowiezo niet verstoppen dus ik besloot geen moeite te doen.

Ikke: dikke proficiat en vertel het lekker aan iedereen die het wil horen!

groetjes,

Lies
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 17:39
ikke

Free,

Als je even goed had gelezen staat er niet dat ik ze direct inlicht of wel dan? Ik ben een idee aan het bedenken hoe we dat gaan vertellen op een leuke manier. En bij mijn 1ste heb ik het wel direct vertelt aan mijn ouders. Als het misgaat mogen zij het toch ook weten??? En het is mijn keus toch?
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 18:03
Rebecca

jeetje wat een rare reactie van Free, wij zijn net met de 1e ronde bezig en mijn ouders schoonouders, en hoop goede kennissen weten dit al!! ik ben echt ene flapuit, en is toch juist leuk als mensen met je mee in spanning zitten of kunnen genieten vanaf het begin van je zwangerschap!!!

Natuurlijk is het vroeg, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk!!!

MEIS geniet er lekker van en vertel het je ouders!!! die zullen superblij zijn

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:55
prutske04

Online Status Bekijk profiel
dat zijn nu juist de personen die je het beste steunen. ik heb enkele maanden geleden ook een zwangerschap gehad van 8 weken, ik wist het van men 6 weken en iedereen wist dat ik zwanger was. het liep spijtig genoeg fout maar de steun die ik die tijd gekregen heb was super. en ik kan nu echt zeggen dat de band tussen men schoonouders meer is gegroeid door deze spijtige gebeurtenis want zij wist exact hoe ik me voelde.

dus ik raad het iedereen aan om vlug te zeggen dat je zwanger bent. en als je toch nog even schrik hebt wacht dan na de eerste echo en laat dan je geluk stralen.

xxxxjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 17:34
Pierke

Hoi Ikke,

Eerst en vooral een dikke proficiat.

Ik ben zelf ook enkele dagen over tijd en heb vanmiddag getest (test van Hema). Ik had er goede hoop in, omdat ik erg gespannen borsten heb en ook wat misselijk ben in vlagen en mijn temperatuur nog steeds hoog is.

De test lijkt negatief, maar als je (heel) goed kijkt zie je nog een tweede streepje. Alleen is dit veel lichter dan in het controlevenster en moet je zoals ik zei echt wel goed kijken.

Kan het zijn dat je gewoon kunt zien waar bij een zwangerschap de streep zou moeten komen, m.a.w. waar de testvloeistof zich bevindt? Dit lijntje is ook wel blauw van kleur, dus ik twijfel nogal.
Iemand ervaring?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 20:29
ikke

Hoi Pierke,

Uit ervaring zou ik zeggen; een streep is een streep! bij mijn eerste test was het ook echt heel onduidelijk maar er zat toch echt heeeel licht een streep. Ik heb weer testjes gehaald van kruidvat, 2 voor 5 euro. en een dag gewacht met opnieuw testen, en ja hoor de streep werd duidelijker. Het kan zijn dat je nog maar heel weinig Hcg hebt aangemaakt, over een paar dagen moet dit al veel hoger zijn en dus een duidelijker test geven. Succes!
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:11
Inie

Hallo,

Ik zou over enkele dagen nog eens testen, Pierke.
Dan zou je toch een duidelijkere streep moeten zien als het resultaat positief is.

Ik zal

Groetjes
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 18:46

hallo ben nieuw hier van vandaag en ik zou graag wat meneningen
horen want voel me zo onzeker.

we zijn nu een jaartje bezig voor een kindje en ben normaal
altijd optijd om ongesteld te worden.

naar nu ben ik 10 dagen overtijd en ben gistermiddag test gedaan
negatief ma na 20 min licht streepje maar op bijsl staat na 5 min resultaat na 20 min kan dat veranderen en telt de uitslag niet meer
dus heb ik vanmorgen opnieuw getest weer niks en nu na half uurtje weer een licht streepje wel goed te zien ma volgens die testen telt da niet meer

maar ik ben al zoveel dagen felle steken aan mijn eierstokken en onzettend felle lage rugpijn en moet ook enorm veel naar het toilet om te pissen zowel overdag als snacht heb ook altijd honger
maar voor de rest voel ik niks

wie kan me helpen want voel me zo onzeker

groetjes
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 18:48
marvickske

Online Status

marvickske
hallo ik heb iets heel raar aan de had ik heb vorige maand gemeenschap gehad op de vruchtbaarste dagen nu de 2 de oktober heb ik 2 dagen bloeding gehad daarna konstant ongi gevoel tot nu toe heb gisteren een zwangerschapstest gedaan die was negatief bekijk die test vandaag weer en nu is die positief en wat het rare is mijn temperatuur is niet naar 36.2 gegaan contant 36.6 normaal heb ik 36.2 rond mijn regels nu dus niet en van daag 37.2 moet mijn eisprong pas de 19 de oktober hebben weet iemand een antwoord hier op ?????

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 17:08
Poetie

Online Status Stuur bericht
Hallo Allemaal

Ik ben nieuw en heb jullie verhalen gelezen.En denk zal ook een stukje schrijven.
Ik moet overmorgen ongesteld worden maar ben nu al een paar dagen erg misselijk vooral 's morgens.
Nou heb ik vanmorgen al een test gedaan van de C1000 daar stond een licht streepje en ik had een test van predictor en die gaf niks aan.
Ik ga morgenochtend nog een test doen en anders van het weekend.
Maar het is best moeilijk wachten. Je weet niet wat je moet geloven.
Alle dames succes en zal voor iedereen

Poetie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]