[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 20:42 Nele | Dag allemaal, ik ben nu meer dan 2 maand gestopt met de minipil (cerazette) die ik nam in combinatie met borstvoeding. Ik ben echter nog steeds aan het wachten op mijn regels. toen ik de vorige keer stopte met de pil duurde dat niet zo lang. Nog mensen die lang moesten wachten na stoppen met cerazette? Groetjes Nele |
| 09/10/2008 @ 00:04 cheyenne ![]() | trouwens als jij nu nog borstvoeding geeft is dat toch normaal als je niet ongesteld wordt. borstvoeding remt dat toch? |
| 09/10/2008 @ 18:59 Nele | hey, ik geef al andeerhalve maand geen bv meer. heb regelmatig het gevoel ongesteld te worden maar het gaat steeds weer over. Heb me voorgenomen om na 3md eens contact op te nemen met de gynaecoloog. Ging normaal nog starten met gewone pil voor we voor een volgende zwangerschap gaan, maar op die manier toch maar liever niet. Hopelijk komen ze er bij jou snel terug door! Nele |
| 09/10/2008 @ 21:34 Lize | wanneer ongesteld na minipil Hoi nele, ik denk dat je het best gewoon even kunt afwachten. Ik ben na 8mnd. gestopt (ook met BV.) en drie maanden later kwam de eerste menstruatie. Eerst een lichte bloeding en een week later een echte menstruatie. Dus het duurt echt even! |
| 09/10/2008 @ 22:50 Nele | Goed om te horen dat het niet vreemd is. Is wel lastig ;-) Vorige keer toen ik met de pil stopte had ik na 1 maand al mijn cyclus terug. |
[Reageer]

stoppen met de minipil... wanneer ongesteld?