[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 07:03 pat | Hallo Ik kom hier voor het eerst. Ik heb 3 gezonde jongens 9-7-4 en zit echt aan een 4 de te denken. Een meisje zou leuk zijn maar en jongetje ook. Dat is niet de reden voor een 4 de. Ik ben nog dingen aan het afwegen zoals: extra kosten, wat als het niet gezond is, ben ik te oud, te groot leeftijds verschil. Degene die wel of niet voor een vierde zijn gegaan, kunnen jullie me vertellen waarom jullie wel of niet zijn door gegaan. Please help me! Pat |
| 05/10/2008 @ 10:04 | hoi Neleke Bedankt voor je reactie. Ik heb ook het gevoel dat ik nog iets mis. Daarbij kom ik zelf uit een gezin van 3 en de middelste heeft heeft er nu problemen mee. Nou hoor ik dat vaker van kinderen die de middelste zijn en hoop hier mee dit onder andere mee te voorkomen. Mijn man wil graag een vierde maar ik weet dat hij vaak weg is en ik de meeste tijd met ze door breng. Jammer dat het 2 keer mis is gegaan, maar geef niet op Pat |
| 05/10/2008 @ 10:33 meimama | hoikes meiden,gewoon doen...ikzelf was er 34 als ik mn 4de zoon kreeg en nu bijna 5mdn geleden ben ik bevallen op mn 38ste van een gezonde meid.en wij gaan voor een nrke6.mijn zonen zijn 16,14,12,4jaar oud en de jongste dochter word er volgende week 5maanden.en allen zijn gezond.ik wil nu nog tot mn 40ste proberen voor een nrke 6 en dan is het gedaan voor mij.maar als de wens er is ,gewoon doen.en trek u de reacties vd mensen niet aan,want reacties zijn er hoor.succes aan allen. |
| 06/10/2008 @ 13:41 ann | Wij hebben ook 3 zoontjes en ik ben nu ook zwanger van een 4de kindje. Hier is wel geen 'kloof' tussen de leeftijden van de kinderen. Het zullen er 4 zijn op 6 jaar tijd. Of het nu weer een jongen wordt, of een meisje, daar lig ik niet van wakker. |
| 07/10/2008 @ 12:55 | nog eentje? hallo, ik heb een dochter van 18 en een zoon van 16, na lang overleg besloten we voor nog eentje te gaan. het is in 2 maand gelukt ondanks mijn 37 jaar en ik ben uitgerekend in januari. een meisje word het, het is bijna onwerkelijk allemaal. alles is bijna klaar, bovendien heb ik een 3d echo van haar, zit dat in mij? |
| 13/10/2008 @ 08:44 | Allemaal bedankt voor jullie reaktie. We hebben besloten ervoor te gaan na lang denken etc. Nu is natuurlijk nog de vraag of het nog lukt met 39. Ik vind het erg spannend. Ik geef ons 1 jaar. Als het lukt dan ben ik dol blij maar lukt het niet dan ben ik ook blij met de 3 gezonde boys die ik heb. ![]() |
[Reageer]

39 en een vierde??