< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 39 en een vierde??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
39 en een vierde??
04/10/2008 @ 07:03
pat

Online Status
Hallo
Ik kom hier voor het eerst. Ik heb 3 gezonde jongens 9-7-4 en zit echt aan een 4 de te denken. Een meisje zou leuk zijn maar en jongetje ook. Dat is niet de reden voor een 4 de.
Ik ben nog dingen aan het afwegen zoals: extra kosten, wat als het niet gezond is, ben ik te oud, te groot leeftijds verschil.
Degene die wel of niet voor een vierde zijn gegaan, kunnen jullie me vertellen waarom jullie wel of niet zijn door gegaan.
Please help me!

Pat
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 12:33
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hoi pat,
Ook wij gaan voor een vierde kleintje. Jammer genoeg heeft de natuur hier al tweemaal een stokje voor gestoken.
Wij gaan voor een vierde omdat ik het gevoel heb dat er nog eentje tekort is. Het is moeilijk om te beschrijven maar dat gevoel wordt steeds sterker.
Wij hebben een zoon van 8 en een zoon van 6 en een dochtertje van 21 maand. Oorspronkelijk gingen we maar voor drie kinderen maar mijn man vroeg als eerste om te denken aan nog een vierde.
Wat het leeftijdsverschil betreft zou ik me geen zorgen maken. Als ik zie hoe mijn zonen voor hun zus zorgen en haar vertroetelen dan ben je helemaal verkocht.
Het is niet makkelijk om een beslissing te nemen maar bij ons heeft het gevoel gewonnen. Natuurlijk hebben we ook gekeken naar de extra kosten maar dat is bij ons geen probleem.
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 10:04

hoi Neleke

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook het gevoel dat ik nog iets mis. Daarbij kom ik zelf uit een gezin van 3 en de middelste heeft heeft er nu problemen mee. Nou hoor ik dat vaker van kinderen die de middelste zijn en hoop hier mee dit onder andere mee te voorkomen. Mijn man wil graag een vierde maar ik weet dat hij vaak weg is en ik de meeste tijd met ze door breng.
Jammer dat het 2 keer mis is gegaan, maar geef niet op

Pat
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 10:24
Elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Pat, zelfde gevoel hier, ik ben bijna 36 nu en ventje is 51. Wij willen ook een vierde (hoewel het zo ook meer dan leuk is natuurlijk). Ik heb wel een vorm van PCO en had ook al twee vroege miskramen vroeger. De kans op een spontane en goed zwangerschap is niet zo erg groot, maar toch, laten we alle wegen open

Wij hebben zoiets van: je leeft maar één keer, en we zien ze zo graag! Drie of vier, we zien dat heus wel zitten, lekker gezellig, lekker druk: ze zijn zo snel groot en hebben veel aan mekaar; ook later he.

Succes alvast!
Elke

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 10:33
meimama

hoikes meiden,gewoon doen...ikzelf was er 34 als ik mn 4de zoon kreeg en nu bijna 5mdn geleden ben ik bevallen op mn 38ste van een gezonde meid.en wij gaan voor een nrke6.mijn zonen zijn 16,14,12,4jaar oud en de jongste dochter word er volgende week 5maanden.en allen zijn gezond.ik wil nu nog tot mn 40ste proberen voor een nrke 6 en dan is het gedaan voor mij.maar als de wens er is ,gewoon doen.en trek u de reacties vd mensen niet aan,want reacties zijn er hoor.succes aan allen.
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 17:19
kleintje

Online Status Stuur bericht
Ik ben op 17 april bevallen van ons 4de kindje.
Onze kids zijn nu 9,6,5, en 6maand (bijna).
Het leuke vind ik zelf dat de andere kids het heel bewust hebben meegemaakt dat ik zwanger was enzo.Ik ben nu 33....Ook bij ons was het geveol dat we nog niet compleet waren met 3 kids.Nu na onze 4de zijn we er van overtuigt dat ons gezin goed is zo...mijn man heeft zich laten helpen en we hebben er totaal geen spijt van.
Zo is het goed.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 17:29
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Ik heb zelf nog maar 1 kindje (bijna 2) en ben nog een stuk jonger (26), maar als je het heel graag wil dan zou ik zeggen ga ervoor! Hier willen we allebei graag 3 of 4 kindjes. We zijn nu ons eigen huisje aan het bouwen en hebben 3 kinderslaapkamers voorzien, maar moest er ooit een 4e komen dan vinden we daar wel een oplossing voor (ook nog een hele zolder waar een vaste trap naartoe gaat).
Ik denk ook als je je gevoel niet gaat volgen dat je daar over een paar jaar spijt van gaat krijgen, veel geluk!

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 05/10/2008 @ 17:31] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:41
ann

Wij hebben ook 3 zoontjes en ik ben nu ook zwanger van een 4de kindje. Hier is wel geen 'kloof' tussen de leeftijden van de kinderen. Het zullen er 4 zijn op 6 jaar tijd.
Of het nu weer een jongen wordt, of een meisje, daar lig ik niet van wakker.
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:55

nog eentje?
hallo,
ik heb een dochter van 18 en een zoon van 16, na lang overleg besloten we voor nog eentje te gaan. het is in 2 maand gelukt ondanks mijn 37 jaar en ik ben uitgerekend in januari.
een meisje word het, het is bijna onwerkelijk allemaal. alles is bijna klaar, bovendien heb ik een 3d echo van haar, zit dat in mij?
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 08:44

Allemaal bedankt
voor jullie reaktie. We hebben besloten ervoor te gaan na lang denken etc. Nu is natuurlijk nog de vraag of het nog lukt met 39. Ik vind het erg spannend. Ik geef ons 1 jaar. Als het lukt dan ben ik dol blij maar lukt het niet dan ben ik ook blij met de 3 gezonde boys die ik heb.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 14:56
pieke

Online Status Stuur bericht
hoikes,

hier juist hetzelfde , heb al 3 kids en wil er nog wel een 4'.
de jongste is nu bijna 7 maand en we gaan er gewoon terug voor ,we wachten bewust niet te lang nu omdat we beiden ook al 37 jaar zijn.
onze oudste zoon vraagt er zelf ook altijd achter , we zijn een druk maar gelukkig gezin en al die reakties die ik krijg voor het 4' trek ik mij niet aan ,tenslotte moeten wij ze groot brengen en niemand anders toch niet.
ik zou zeggen , ga er gewoon voor als je hart het je influistert.

meimama: echt wel super goed nieuws zeg dat ik vandaag heb gekregen van u

groetjes pieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]