< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » wij gaan voor een 2de!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
wij gaan voor een 2de!!
24/11/2008 @ 13:38
brina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja het is me wat die cyclus! Gisteren heb ik een heel klein beetje bloedverlies gehad, nog geen inlegkruisje vol dus echt weinig. Ik hoop dat dat een teken is dat ze eindelijk gaan doorkomen.

Ocharm het dutske.. ja van zo'n verkoudheid kunnen ze wel wat afzien eh. Jorre heeft het tot nu toe nog maar 1 keer gehad, voor de rest is hij nog niet ziek geweest, maar hij gaat dan ook niet naar een creche of om.
Hij is nu zijn 3de tandje aan het krijgen en daar heeft hij gelukkig ook best weinig last van. Enkel rode wangetjes en een snotneusje.
Hoe doen jullie kindjes het met tandjes? Hebben ze er veel last van?

Khira, volgens mij schieten we hier nog alleen over

gr brina

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 14:15
khira

Hey Brina, inderdaad, we zijn alleen overgebleven ;o)

Misschien zijn ze inderdaad op komst... Nog efkes afwachten.

Gilles is goed ziek geworden vandaag. Koorts, veel slijmen, hoesten, verminderde eetlust... de hele rimram. Hij ligt momenteel te slapen, hopelijk doet het hem goed. In de crèche vertelden ze me dat het RS-virus (RSV) in de crèche de ronde doet, dus ik vrees dat hij het ook heeft. Ik zie vanavond of het nog verergerd is, anders roep ik de dokter erbij.
Hij heeft de meeste tandjes nu al, maar hij had niet bij allemaal evenveel last, soms stond er eentje bij zonder dat we het opgemerkt hadden en andere keren had hij koorts, uitslag aan zijn poepje, verminderde eetlust en slappe stoelgang. Tja, het kan soms raar zijn.

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 14:18
mama2008

Online Status Stuur bericht
hoi allemaal,

wij gaan ook voor de 2e
maarja net zo als de meeste wil het niet echt lukken.
afgelopen keren dacht ik dat ik zwanger was want ik was bijna 2 weken over tijd en toen werd ik toch weer ongesteld
en deze maand was ik zelfs te vroeg.
we blijven maar hopen want meer kun je niet doen
mn cyclus is sinds 3 maand zo onregelmatig geworden dat ik er zelf gek van wordt

[Laatst gewijzigd door mama2008 - 25/11/2008 @ 14:19] - Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 20:56
brina

hoi allemaal!
Vandaag zijn die duivels dan eindelijk toch binnengevallen. Ik vertelde het deze morgen tegen mijn man en dit is de eerste (en waarschijnlijk de laatste) keer dat ik hem hoorde zeggen: 'ah das goed dat je die nu hebt'
Khira: ocharm je kleine man zal nogal afzien nu.
Hoe is het er nu mee? Hopelijk kan hij deze nacht goed slapen, dan is hij morgen misschien al iets beter. Geef hem maar een dikke knuffel van mij!

Welkom mama2008! Ja het is allemaal niet niks eh, zwanger worden.
Inderdaad zoals je zei blijven hopen en blijven proberen eh. Ik zit ook met een heel onregelmatige cyclus, das echt om gek van te worden.
Maar zodra de duiveltjes weer vertrokken zijn gaan we er weer voor!

gr brina

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 10:43
khira

Hey Brina, ik ben blij voor je dat je opnieuw kan starten, dit is toch een last dat van je afvalt hé. Misschien moet je ovulatietestjes gebruiken om te zien wanneer je eisprong is. Temperatuur je soms?
Gilles is nog niet beter, hij is vandaag bij mijn moeder en ze ging de dokter zo snel mogelijk laten komen. Ik laat nog iets weten hoe het verder verloopt.

Welkom mama2008, is het je 3de cyclus nu? Ik weet het, het is frustrerend om elke maand die duivels weer te zien. Ik hoop voor je (en voor ons allemaal) dat we vlug zwanger mogen zijn.

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:58
brina

jammer dat je zoontje nog niet beter is khira.
ja ovulatietestjes, daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Weet je misschien ook waar je die kan krijgen? Kan je ze gewoon in de winkel krijgen of enkel bij de apotheek?

Veel succes nog eh meiden!

gr brina

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 15:26
khira

Hey Brina, die kan je gewoon in de supermarkt kopen, ik heb er al gekocht in de Delhaize.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 17:46
brina

Bedankt khira! Ik denk dat ik er dit weekend eens om ga.

Goed klussen eh

gr brina

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 08:20
khira

Graag gedaan :o)
Jaja, doen we

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]