< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » 2de leeftijdsbanner

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 9Maand-site: reacties
2de leeftijdsbanner
07/10/2008 @ 15:58
Skiemmie

Online Status Stuur bericht
Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik van mijn zwangerschapsbanner een leeftijdsbanner maak? Telkens als ik het doe kom ik uit op de leeftijdsbanner van mijn zoontje. Als ik dan verder ga wordt deze gewoon verandert...
Heeelp!

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 10:58

Online Status Bekijk profiel
Je moet om te beginnen gewoon een 2e kindje toevoegen met minstens 1 meting via de BabyClub > 9Maand-groeimeter: kinderen toevoegen/aanpassen.

Als je dat gedaan hebt dan krijg je bij het surfen naar de bannerpagina de keuze tussen je 2 kindjes. Bij maar 1 kindje krijg je deze keuze nl niet te zien.

-S.
Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 13:06
Sarah 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij mij verschillen de kleuren van de tekst van mijn banners, terwijl ik bij alles 3 dezelfde kleur heb aangeduid...

[Laatst gewijzigd door Sarah - 17/10/2008 @ 13:07] - Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 08:29

Online Status Bekijk profiel
Het gaat hier om .GIF bestanden. Dit is bewust gedaan om de grootte binnen de perken te houden. Helaas is het nadeel van dat formaat dat er maximum 256 bruikbare kleuren per afbeelding mogelijk zijn. Als de achtergrond en de wijzer dat al allemaal opgebruiken wordt er voor de tekst de meest overeenkomende kleur genomen die al in de afbeelding zit. Daar kunnen we helaas niets aan doen.

-S.
Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 10:34
Skiemmie

Als ik de link aanklik die je mij hebt doorgegeven krijg ik een bericht dat ik later opnieuw moet proberen omdat er iets mis zou zijn op de site. Probeer al een week maar blijft hetzelfde?
Groetjes

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 22:41

Hoi skiemmie,

Probeer deze even: 9Maand-groeimeter: kinderen toevoegen/aanpassen

Groetjes,
Eva
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]