< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Waar vind ik pyjama's zonder voetjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Waar vind ik pyjama's zonder voetjes
08/10/2008 @ 09:21
Mona

Online Status Stuur bericht
Waar vind ik pyjama's zonder voetjes
Mijn zoontje is nu 7 maanden en 71cm.
Ik dacht altijd dat hij bij de kleintjes was omdat hij een maand te vroeg geboren is, maar hij draagt nu pyjama's van 12 maanden en het knelt toch aan die voetjes, voor de rest zit het ruim genoeg.
Het is net alsof de beentjes van die pakjes allemaal te kort zijn.
Ik heb zelfs 2 modelletjes met allemaal knoopjes die ik hem echt al niet meer kan aandoen.
Body's ook, die fijne modelletjes van Paradisio van 12m kan ik hem ook al niet meer aandoen, met geen man of macht geraakt hij daar nog in.

Ik vraag me af of ze die pyjama's en body's nu allemaal te klein maken, ik kan hem toch moeilijk al pyjama's van 18 maanden beginnen aandoen, dan kan hij erin zwemmen.

Ik heb echter nog bijna nergens pyjama's zonder voetjes zien hangen, weet iemand waar ik die kan vinden?

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:25
kelleke

hey

in den hema, soms in den c&a. voor eveline heb ik er eentje in de zeeman gevonden zonder voetjes aan. en in de carrefour komen er ook regelmatig zonder voetjes.

op de site van la redoute staan er ook 2 zonder voetjes

groetjes

[Laatst gewijzigd door kelleke - 08/10/2008 @ 09:26] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:12
Ellen@work

Hallo,

In het kruidvat verkopen ze er ook

Groetjes Ellen
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:16
Leen

Online Status
En bij JBC en Pirouette heb ik er ook al gehaald!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:55
Sabke

Online Status Bekijk profiel
ik heb er hier 2 van de hema, is wel in 2 delen maar dat vind ik net makkelijk als hij een verse luier nodig heeft 's nachts

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi
Ik heb ook allemaal pyamakes nodig zonder voeten want Margo leeft op te grote voet voor zo'n pyama's.Ik koop de mijne in de Inno van het merk pudding goede kwaliteit en niet zo overdreven duur.En als het wat meer mag kosten bij woody hebben ze ook goede zonder voetjes en die zijn zo super zacht Margo heeft er zo 2 en is er dol op
Groetejes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:46
Kimmetje

Wibra, Zeeman, Hema, ...

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 17:42
mieke

Hey

Bij zeeman zeker! Bij mijn oudste dochter had ik dat ook. En ipv allemaal nieuwe pyamas te kopen, deed ik de voetjes eraf en naaide ik een zoompje in.

Mieke

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 18:03
anne

wibra heeft hele leuke voor €5,00

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 18:32
Barbara

Ik koop de pyama's van mijn kids allemaal bij Hema en online LaRedoute... En als je kindje een pyama van een 18maanderke nodig heeft dan doe je dat toch gewoon (een pyama is toch leuker als die ruim zit?), maar ene merk is idd het andere niet... Zal een flinke knul worden hé!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 20:00
Mona

Bedankt iedereen, ik ga van 't weekend nog eens wat pyjama's zoeken.

Barbara,
Ja, hij is al goed bijgekomen en gegroeid. Hij was maar 45,5cm bij de geboorte en 2,6kg op 35 weken.
Hij heeft dus al een mooi inhaalmanoeuvre gemaakt.
Die merken zijn inderdaad allemaal anders. Als ik nog eens ga kijken voor pyjama's ga ik hem eens meten van de schouders tot de voetjes en in de winkel de pyjama's ook eens meten.
[Laatst gewijzigd door Mona - 08/10/2008 @ 20:01] - Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 16:09
Lisa

ik heb er gekocht bij premaman. groetjes!
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 16:57
kato

Online Status
h&m heeft er ook leuke!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 17:03
snoopy

in folieke hangen er ook heel mooie groetjes

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 17:51
Evi

Ik heb er ooit eens gekocht in de Wibra. Niet zo'n goede kwaliteit maar wel zonder voetjes.
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:27
Kimmetje

Ik vind de kwaliteit (van Wibra) toch zeker genoeg voor de tijd dat ze zo'n pyamatje dragen hoor. Ik ga echt geen 25 euro uitgeven aan een pyjama die ze (met veel geluk) enkele maandjes kunnen dragen. Mijn kindjes krijgen regelmatig Pyjama's van Zeeman of Wibra en ik (ook zij) ben daar heel tevreden over. Ze zijn lekker warm EN niet duur. Wat voor veel mama's (ja ook voor mij) toch ook belangrijk is.

[Laatst gewijzigd door Kimmetje - 11/10/2008 @ 13:27] - Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:39
knabbel

ik ga ze altijd halen in de c&a ze zijn uit 2 delen, met de pakjes met voetjes aan had ik dit ook altijd hij kon er 2 keer in en dan ineens geraakte zijn voeten er al bijna niet meer in, dus ben ik ook zonder voeten gaan kopen en nu draagt hij zijn pyjama's een stuk langer, ook koop ik altijd een maatje groter hoor vind niet dat zoiets mag spannen ofzo een pyjama moet gemakkelijk zitten hé

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 20:30
knuffel

Hier ook pyamas uit wibra. Vind deze wel goed en warm. Zoals kimmetje zei, ik geef ook niet zoveel geld uit aan pyamas, voor de tijd dat ze die dragen.Ik ben een alleenstaande mama en ik kijk wel naar de prijs maar ook naar kwaliteit en vind die van wibra goed.Ook in de promo hebben ze leuke en goede en ook niet duur.

Grtjs

[Laatst gewijzigd door knuffel - 11/10/2008 @ 20:31] - Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 15:01
Mama!!!

Ik haal ze op de markt of bij promo fashion
Anouk draagt al heel lang geen pyjama's meer met voetjes
Want toen ze die droeg , stak ze altijd haar ander beentje bij die ene pijp

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 17:40
Sara

Online Status