[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/10/2008 @ 15:11 | Ocharme, ons meisje haar tandjes zijn eindelijk op komst. Ze heeft er ocharme meer dan 13 maanden moeten op wachten. Maar ooh, ze ziet er toch vanaf hoor. Ze heeft er nog een kleine verkoudheid en een rode keel bij, koorts, al sinds woensdag!Ben bij de dokter geweest en die heeft bevestigd dat de koorts een combinatie is van de tandjes met de infectie. 'k Vind het zo zielig als ze zo suf is en als ze zo rilt van de kou als de koorts opkomt. Ik sta 's nachts geregeld op om eens te gaan kijken . Hopelijk komt dat tandje vlug door, je ziet het echt al zitten. |
| 13/10/2008 @ 09:49 kato | hallo.. Ons meisje heeft nu net haar vierde tandje (op vijf weken tijd)..en ze heeft er ook van afgezien! Van de eerste drie vooral s'nachts..dan werd ze wakker en moesten we een uurtje met haar rondwandelen.. Tussen tandje drie en vier heeft ze ook nog eens een mondinfectie gekregen..rood mondje met aften en koorts.. Bij de vierde had ze veel last..ze kon moeilijk van haar lepeltje eten.. het deed haar pijn tijdens het drinken..zelfs een speentje deed haar pijn.. Hopelijk duurt het nu even voor nr 5 tevoorschijn komt..alhoewel ik hem al zie zitten ![]() Ik gebruik Viburcol suppo's..daar slaapt ze iets rustiger van en het verlicht de pijn..is een homeopathisch product.. Hopelijk zien onze beebjes niet teveel meer af!! |
[Reageer]

Tandjes ... afzien hoor
Ze heeft er nog een kleine verkoudheid en een rode keel bij, koorts, al sinds woensdag!
.