< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » het wordt hier een leuke beestenboel!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
het wordt hier een leuke beestenboel!
11/10/2008 @ 22:54
Bond Zonder Naam

Hoi mama's,

Wij vernamen pad dat wij zwanger zijn van ons tweede ukje. Als alles goed gaat, zullen onze telgen iets meer dan een jaartje schelen. Ik ben ongelooflijk blij en dankbaar dat zwanger worden bij ons zo goed lukt, maar ik geef toe dat ik toch een ieniemienie beetje bang ben: het zal volgens mij enorm hectisch worden. Leuk, maar ook wel heftig denk ik.
Graag had ik wat reacties gelezen van 'ervaringsdeskundigen' ofte 'ploetermoeders'.

Groetjes,

een blije mama
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 23:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook een bondgenootje.
hier zullen ze 10,5 a 11 maand verschillen van mekaar. ok het zal hier erg druk worden maar ik kijk er enorm naar uit, zullen vlug uit de pampers, dutjes en papjes heen zijn en samen als gezinneke op stap kunnen

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 00:11
1

hallo,
mijn kindjes gaan ook iets meer dan een jaar schillen,
heel leuk want ze gaan veel aan elkaar hebben int begin wel wa druk maarja
hoe verloopt de zwangerschap bij jullie ?
Ik ben echt heeel erg moe , mijn zoontje is een energiek kindje , kruipen overal ... en ikkemaar achter hem heel de dag ..
Ik ben een thuisblijfmama en als m'n zoontje middagdutje doet , slaap ik meestal mee...
DE 15de weten we of hij een zusje of broertje krijgt .. spanneeeend
Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 10:47
Sandra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi damens,

Hier een mama die ook 2 snel op elkaar volgende meiden heeft,
Hoe het is geweest in het begin als ze klein waren,...tja druk... maar ik zou het terug overdoen.

Ik heb ze met momenten echt zien vliegen, ben ook altijd thuis geweest tot ze naar school gingen, ik heb bij de jongste 8 maand borstvoeding kunnen geven, de oudste kreeg flesvoeding. Dat viel goed te kombineren het is natuurlijk hoe je het zelf wilt denk ik.

Nu vragen de mensen meer en meer of het een tweeling is,
niet dus. Dan zeggen ze in koor; ... Nee wij zijn geen tweeling en dan komt de hele berekening van de kids zelf, en dan staan de mensen soms met een mond vol tanden mij aan te gapen.

En aangezien het 2 meiden zijn is het heel gemakkelijk voor de kleding, ik koop nu sinds een jaar dezelfde kledingsmaat, ze zijn beiden even groot, wegen niet evenveel het schommeld wat met een halve kilo, en van schoenmaat verschillen ze ook 1 maatje.
Ze hebben allebei een verschillend karakter de ene wat meer als durver de andere meer als terug getrokken meid.

Groetjes van een o zo fiere mama!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:35
Bond Zonder Naam

Oh, wat leuk, die reacties!
Mijn broer is zelf slechts een jaartje ouder en vroeger waren wij 2 handen op 1 buik! Ik hoop dat onze kindjes het ook zo goed met elkaar kunnen vinden!

@1:
het is nog erg pril,maar ik voel dat de vermoeidheid me ook parten begint te spelen! Het vervelende is dat ik echter niet zo goed slaap omdat ik er toch erg mee bezig ben...
Succes trouwens de 15de! Wordt het een koningswens of krijg je nog een stoere jongen? Spannend!

Bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Bond Zonder Naam (nog even toch)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]