< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 30+ en wil zwanger worden - wie doe mee?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
30+ en wil zwanger worden - wie doe mee?
16/04/2008 @ 13:55
Moos

Online Status Bekijk profiel
Hallo Myrthe, al over de helft! Hoe is het met je??

Clauke, jammer hoor. Maar ik begrijp het wel. Ik kom zelf ook minder kijken nu de kans op een tweede zo klein is.

Monique, hoe is het meis. Ben je al volledig hersteld? En, hoe is het resultaat??

Hier alles zijn gangetje!! Met Daan gaat alles prima, groeit weer als kool.

Liefs Moos

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 18:12
Myrthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Moos,

Ik ben al op de helft van de zwangerschap. En mijn buik groeit goed. We zouden eigenlijk afgelopen vrijdag de twintig weken echo krijgen, maar door een fout van het ziekenhuis is het niet door gegaan. De echo is nu op 29 april bij een echo bureau. We moeten dus nog twee weken wachten.

Fijn dat het goed met je gaat. Ik hoop dat je toch nog een keer voor een tweede kind kunt gaan.

Monique hoe is het? Ziet je buik er mooier uit? Ik neem aan van wel.

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 16/04/2008 @ 18:14] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 14:23
claudia

heej lady,s
Heeeej enne hier nog niet zo druk geweest dames.

Maare ,myrthee wete je nu wat je krijgt je kan me mailen he offe hyvessssssss hahaha.
mare hoest met de damesssssss,hier alles okee sanne jarig geweest is alwere 10 enne fleur jarig isalweer 8 enne ikke mandag jawel 37 alweer ja foei,die spiegel he weer een rimepl erbie .
Oja enne sanne zit in het gips ja skeelers gata altijd goed maare is nu op een plekkie geweest waar ze niet mag komenen ja god straf onmiddelijk loopt al 2 weken in orangje gips dus hup holland hup.Maare zit dus een scheurtje in der pols zon beetje op 6 mei mag der gips eraf ben benieuwt of het goed is,denk van wel was een scheurtje dat goed kon helen dus mar dat het goed is nu.

Emrah ja zegt eindelijk zijn eigen naam haha geen emrah maare hemela grappig ja nu is alles van hemela enz enz erg leuk.Verder gata alles okee zaakie gata goed yes heb zulke leuke dingen he maare het verkoopt goed dat moeten we hebben toch.
Zo en gaan we genieten van het mooie weer wacht op de zon die er nu half is.

Toedeloeee lady,ssssssssssssss hier ffkes een berichtje van claudje de gauwe oudje hahahaha doeidoei
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:58
Myrthe

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Claudia kun je niet terug komen? Ik vond je berichtje weer leuk om te lezen. En gefeliciteerd met je verjaardag!! Je hebt er mooi weer bij.

Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit. En we weten ook wie het zijn. Het zijn twee jongens!! Ik moest een uur op mijn rug liggen voor de echo en dat kan ik niet meer. Halverwege zag ik sterretjes. Gelukkig mocht ik op mijn zij gaan liggen en is ze zo verder gegaan.

Ik slaap 's nachts slechter, omdat ik niet meer op mijn rug kan liggen (ik ben een rugslaper). Ik lig nu dus op mijn zij, maar dan krijg ik last van mijn gewrichten. Het is wat he.

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 05/05/2008 @ 10:59] - Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:25
engeltje extreme

hallo dames,

Myrthe wat leuk zeg 2
nu kun je echt specifiek naar namen zoeken haha.
echt super leuk .
heerlijk he als je ze zo ziet
is idd vervelend dat slapen . ik slaap altijd op mijn buik .. tot 9 mnd aan toe ik draaide wel iets zodat ik niet pal op mijn buik lag haha

claudia gefeliciteerd meis .
37 alweer .. waar blijft de tijd he
en arm popje in het gips pfff.
een breuk doet echt veel pijn weet ik helaas uit ervaring gelukkig mag het er vandaag af

Moos wat fijn dat het met Daan zo goed gaat
lekker van het zonnetje aan het genieten ?

ik ben vrijwel helemaal opgeknapt .
mag nog niet tillen (officieel) maar hoe doe je dat zonder hulp en met 3 kinderen ??
en een man die altijd werkt haha
1 mini stukje aan mijn zij is nog iets open (ja doe teveel maar oke ) heb nu polymem is een soort foam dat ik erop moet plakken met een pleister .. zo moet het dan (ooit) dicht gaan .
had 3 open stukken dus het gaat goied .. de laatste nu
heb me een BADPAK gehaald neeeee geen bikini hahahaha
het staat goed alleen die benen he .. die moeten nog gedaan worden daar kijk ik me gek op
ben nu aan het wachten op de goedkeuring van het VGZ als ik die krijg .

wij gaan naar de speeltuin dat is een hele grote en er is ook een zwembad in .
niet dat ik erin ga maar ga wel beetje in de zon zitten haha .
kunnen we heen lopen ligt achter ons huis 5 min.lopen haha ideaal . en kost maar 1.50 pp.
ik heb alles al klaar staan moet alleen nog ff verse broodjes halen zometeen .
we gaan met een hele groep mama's en kinderen .
alleen mijn kids slapen nog allemaal pfff.
nu ben ik een keer vroeg wakker wil ik snel naar de winkel slapen ze nog haha .
heb ik dat ?
ben alvast even mijn boterhammetje aan het eten en een kop koffie .
daarna zullen ze (hoop ik ) wel wakker worden kan ik ze ff pap of brood maken wat ze willen dan is suzan toch hier ga ik ff snel met de fiets naar de bakker en de plus.

ben benieuwd hoe het met de teen van suzan gaat .
vanacht is ze 2 keer wakker geweest
gisteren is ze onder de deur gekomen en haar dikke teen nagel was helemaal opgekruld tot aan het vlees daarboven echt super eng en bloeden als een rund alles lag vol
de dokter wilde hem eraf halen maar suzan was zo in paniek kreeg bijna geen adem.. toen moest hij hem terug krullen pffff wat een pijn zeg

zo eens ff kijken hoe het gaat...

fijnedag allemaal.
liefs,
Monique.

[Laatst gewijzigd door engeltje extreme - 06/05/2008 @ 08:31] - Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:42
Roske

test

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:52
engeltje extreme

ja hij doet het nog

alles goed met iedereen ??

groetjes,
Monique.