[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2008 @ 14:23 claudia | heej lady,s Heeeej enne hier nog niet zo druk geweest dames .Maare ,myrthee wete je nu wat je krijgt je kan me mailen he offe hyvessssssss hahaha. mare hoest met de damesssssss .Oja enne sanne zit in het gips ja skeelers gata altijd goed maare is nu op een plekkie geweest waar ze niet mag komen Emrah ja zegt eindelijk zijn eigen naam haha geen emrah maare hemela grappig ja nu is alles van hemela enz enz erg leuk.Verder gata alles okee zaakie gata goed yes heb zulke leuke dingen he maare het verkoopt goed dat moeten we hebben toch .Zo en gaan we genieten van het mooie weer wacht op de zon die er nu half is. Toedeloeee lady,ssssssssssssss hier ffkes een berichtje van claudje de gauwe oudje hahahaha doeidoei |
| 24/06/2008 @ 15:42 Roske ![]() | test |
| 11/07/2008 @ 10:52 engeltje extreme ![]() | ja hij doet het nog ![]() ![]() alles goed met iedereen ?? groetjes, Monique. |
[Reageer]

30+ en wil zwanger worden - wie doe mee?

.
.
.
Gelukkig mocht ik op mijn zij gaan liggen en is ze zo verder gegaan.

en bloeden als een rund alles lag vol