Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2008 @ 08:33 danielle | goedemorgen iedereen, @ erika, ons britt kent idd je mama want ze spreekt er regelmatig over ook. Ik ben van 1978 30 jaar dus (wat haat ik dat cijfer) ik voel me dan toch anders als ik dat elke keer hoor maar ja dat zal misschien nog veranderen. Groetjes P.S. Sorry dat ik zo plots verdwenen was gisteren er was eentje ziek geworden, |
14/06/2008 @ 08:47 ![]() | Goede morgen @GéGé , en en o elke nacht weer spannend nu @Danielle , och ik zit al drie jaar op tram drie en dat went wel hoor .beterschap voor de zieken fijn weekend meiden |
20/06/2008 @ 15:48 ![]() | Hey alles goed meisjes ? Gégé en ????? o spannend hé |
29/06/2008 @ 08:56 ![]() | Meiden gégé is bevallen van een flinke zoon Luca ... En ik ben hem al gaan bewonderen ![]() |
| 30/06/2008 @ 09:35 danielle | Goedemorgen iedereen, Ne dikke proficiat gégé met je zoontje, hopelijk is alles goed gegaan en mag je snel terug naar huis. Geniet nu maar van alle rust en je zoontje. Erika hoe is het geweest met je dochtertje haar uitslag van haar hartje hopelijk niets of toch weinig aan de hand ik denk er elke keer aan als eens kom kijken naar dit topic en als ik je mama zie maar daar durf ik het niet aan te vragen. In ieder geval veel sterkte en alles komt wel goed je zou stom staan hoe sterk onze kindjes in het algemeen wel zijn. Groetjes |
02/07/2008 @ 14:31 ![]() | Hey Brenneke , vraag maar meid ... wij zijn bij electrabel ( ventje werkt daar ) We hebben gewoone kabeltv bij havi tv Gégé , welkom thuis meid |
| 07/07/2008 @ 20:13 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Gégé van harte gefeliciteerd met Luca!!!! Aan alle nieuwe tetteraars hier welkom!! voor wie me nog ni kent,ben Kim en woon in Vilvoorde (Faubourg) |
| 13/07/2008 @ 20:06 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | zou het ni weten.... Hoe bedoel je in t ziekenhuis? dat we samen lagen ofzo? Ik denk da ni zo direkt... Liefs Kim |
17/07/2008 @ 18:41 ![]() | Hallo Kim, Ik denk als jou kleine Yenthe geboren lag ik in andere kamer rechtover tegen u. Ik werd opgenomen met nierproblemen. Denk ik maar ben niet zeker Groetjes Brenneke |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's omgeving Vilvoorde

)